2019年8月20日 星期二

痔瘡流血問題不可忽視 @痔瘡藥膏推薦

近排同好多媽媽朋友傾計,發現大家生左小朋友後都有好多共同嘅身體問題,例如好似我呢啲順產媽媽,原來特別容易有痔瘡問題出現,有時又痕又痛,痔瘡仲會流血,但係因為敏感部位,如果唔係太嚴重都唔想睇醫生,以免尷尬,市面上有好多受人推薦嘅痔瘡藥膏品牌,不過始終都係大牌子我會較為有信心,呢隻諾華痔瘡膏產地來自愛爾蘭,由英國諾華大藥廠生產,有多年歷史,最重要佢真係見效,原來身邊好多媽媽問題遇上痔瘡問題都係用佢。
Rowatanal Cream 英國諾華痔瘡藥膏不含類固醇防腐劑礦物油,安全有效。含以下成份有雙重功效對付痔瘡,包括Bismuth Subgallate  Zinc Oxide 2個成份係可以有效止血及收縮痔瘡。
我生大仔時其實好好彩無受到痔瘡困擾,但我聽好多媽媽講生產完後痔瘡問題嚴重,痔瘡不時流血的狀況,直接影響生活什至照顧小朋友,因為又痕又痛實在好難忍受,估唔到生完細佬後,我終於感受到呢D困擾係咩滋味 =.=
痔瘡除左會令到人又痕又痛,最慘係我呢D在職媽媽長期坐係度,好驚痔瘡無啦啦流血,整日都好似渾身不自然一樣 >.<
最慘都係去廁所,如廁如果太大力除左會痛仲會流血,所以痔瘡發作期間真係見到個廁所都有D怕怕。
但好彩搵到呢隻受到好多人推薦嘅英國諾華痔瘡藥膏,講詳細少少成份,佢含有Calcium Carbonate,佢係一種有效且安全的吸收劑,可以喺皮膚上形成塗層,幫助保持水分。另外Mentho薄荷成分為皮膚提供清涼感,有效紓緩由痔瘡引起的流血、痛楚、痕癢及灼熱感,市面上只有英國諾華痔瘡藥膏同時含有Calcium CarbonateMenthol
英國諾華痔瘡藥膏使用方法其實好簡單,每日早晚及排便後用,將藥膏輕輕搽喺患處,如果係內痔問題就用埋藥膏附送那枝導管,記得用之前或之後都要將產品清潔乾淨。產品質地清爽,水性質感塗抹更容易亦有利吸收,用後感覺涼涼地,痔瘡位置得到即時舒緩,唔會有黏住唔舒服的感覺。
我用左幾日痔瘡問題已經有改善,不愧為咁多人推薦嘅痔瘡藥膏!唔再有好痕同埋好痛發熱嘅感覺,亦都無流血,痔瘡size 仲好似細咗添,提提大家如果見到痔瘡情況有好轉都唔好即刻停用,最好持續用多幾日,咁就唔會咁容易翻發。不過如果用咗長時間情況依然嚴重或者痔瘡持續流血,咁就應該盡快搵醫生幫忙啦。
Rowatanal Cream英國諾華痔瘡藥膏受到不少人推薦,適合內痔及外痔使用,產品於香港萬寧屈臣氏華潤堂各大藥房有售。
www.facebook.com/1437ritaandhim



Rowatanal Cream 英國諾華痔瘡膏由官方提供作產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言