2019年9月23日 星期一

天然健康方法豐滿身材 @謝沇錤豐胸纖體專門店日本TI皮絡淋巴豐胸技術療程

好多媽媽同我一樣生完小朋友都會選擇餵母乳,餵人奶當然有好多好處,但係唯一唔好嘅就係BB吸左媽媽乳房內原有的脂肪,令媽媽身材走樣。我有幾個媽媽朋友同我都係一樣,餵完人奶之後級數比之前跌咗1-2級,所以原來收奶不能太急最好搵專業人士幫手,收奶之後乳房亦要加強保養,今時今日除咗塊面之外,其實身體每一個地方都要keep,身形先至可以保持年輕,上星期我去咗謝沇錤豐胸纖體專門店,體驗左佢哋最新日本TI皮絡淋巴豐胸技術療程,其實療程唔係完全只係針對豐胸,淋巴通左身體亦都會健康啲,更可以預防一D婦科問題,特別適合我呢D生產後的女性呢


 謝沇錤豐胸纖體專門店擁有27年豐胸經驗,擁有多項註冊日本專利豐胸技術,好多人都話佢係香港豐胸權威,我去左銅鑼灣金朝陽旗艦店,地方好大好闊落,近排周圍都見到廣告知道佢啱啱轉左代言人,我真係好鍾意Yoyo呢位年輕媽媽,生左小朋友亦都可以保持完美身形。


我今次去體驗左佢哋嘅最新日本TI皮絡淋巴豐胸技術療程,治療師開始前除左會講解療程的過程及功效,更加會比我了解女性身體及乳房結構,知道左療程可幫助我通淋巴,有效改善胸部嘅形態。


每次療程都會在獨立房間內進行,私隱度十足。換好件衫療程快將開始,我第一次接受豐胸療程,有少少緊張又有少少興奮。

平時著左BAR身型望落雖然無乜大問題,但其實除左衫就自己知自己事囉 >.< 所以知道今次療程可以幫到我重整肌膚彈力組織結構,緊緻鬆弛的胸部皮膚,促進膠原蛋白增生,提升下垂的乳房,令胸部回復豐滿堅挺,我都好期待效果啊 ^^
日本TI皮絡淋巴豐胸技術療程係最新日本東洋醫學研發穴位豐胸技術, 配合獨家嶄新高效能豐胸儀集中激活自身荷爾蒙分泌,達到以下5大功效:
  • 令胸部回復豐滿堅挺
  • 穴位按壓刺激乳腺泌汁﹑乳房胸小葉及乳腺增長或再生
  • 暢通腋下及胸部周圍的淋巴結
  • 防止毒素積聚,排出毒素
  • 促進代謝循環,使胸部健康豐滿
療程開始時首先會先按摩乳房,謝沇錤小姐最新研習獨創的穴位按摩手法 針對穴位按摩刺激胸部自身組織以輕柔有力度按壓多個豐胸穴位有效刺激多個乳腺,提升胸部脂肪量及乳腺增長或再生人手穴位按壓安全可靠有效令胸部脂肪再度發育﹑增脂脹滿﹑迅速堅挺升CUP。
除左按摩乳房同時亦會按摩腋下淋巴位置,暢通腋下及胸部周圍的淋巴結,防止毒素積聚,排出毒素 促進代謝循環,使胸部健康豐滿,因為我第一次所以都會有少少酸酸軟軟的感覺,不過唔稱得上痛,感覺是可以接受的 ^^
之後再用豐胸儀激活自身荷爾蒙分泌,最後做一個乳房MASK保飬一下胸部,由於太舒服唔覺意訓左20分鐘,舒舒服服完成左今次日本TI皮絡淋巴豐胸技術療程 ^^
做完之後,感覺豐滿左,淋巴梳通左成個上半身都無咁繃緊,而且過程舒服,唔洗打針亦無須食藥,用最天然最健康嘅方法,可以豐滿到身材,我真心推薦比大家。
我親身體驗完真係覺得效果唔錯,一次己經感覺到改善到身形,當然如果想有升級效果,當然要KEEP住做呢。原來唔只我覺得滿意架,Nielsen®兩項市場調查結果中,有94%受訪者同意謝沇錤豐胸專門店擁有先進日本豐胸技術,同時高達92%用家滿意其豐胸效果顯著。大家記得除左要保飬塊面之外,千其唔好忽視胸部保養啊,如果大家對以上療程有興趣,歡迎到謝沇錤豐胸纖體專門店查詢及預約體驗啦。^^
「謝沇錤豐胸纖體專門店」
http://josephine-tse.com/
https://www.facebook.com/tsewankeejosephine
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝謝沇錤豐胸纖體專門店l提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言