2018年12月12日 星期三

唔要明星效應全靠實力 @真有效的專業紥肚/紥身療程FH Remodel

做媽媽真係好大偉大,生一胎都免強KEEP到無乜走樣,但生完第二胎後真係唔想照鏡,唔單止走晒樣殘左又老左,最慘係身體內外都好似大走位咁,雖然我望落手手腳腳都唔係好肥,但沖涼見到自己個肚腩真係嚇親人,不過我覺得個樣殘可以用SKIN CARE做FACIAL補救,肥都可以做下運動減,但生完仔內臟移位,真係唔係自己可以輕易處理到,今次好開心我上個月去左FH Remodel做左全套十日的專業紥身療程,經過十日唔只瘦左,最開心係我可以喺最短時間內盆骨歸位,身型FIT左唔單止個人有自信左、成個人都感覺健康精神左,即刻同大家開心SHARE我呢十日既紥肚過程啦 ^^
FH Remodel創辦人胡芳華(Flora)本身都係一個媽媽,所以特別了解媽媽既需要,佢廣泛吸取各種與產後護理有關的知識,考取包括香薰治療、解剖生理學、病理學証書等專業資格,用佢業的服務,真心希望幫到一d好似我呢d追求健康及注重產後護理的新一代媽媽,所以FH Remodel唔要明星效應,全靠實力提供安全可靠、絕對有效的產後矯型療程,我真心多謝Flora幫我搵返條腰。哈
第一次上去FH Remodel需要預留多DD時間,因為Flora同埋矯型師佢地會想親自了解下我的日常生活,再進行度身,專業為我訂做一個最適合我的紥身療程。先唔講我個大肚腩,頭先都講過腹直肌分離、內臟移位及盆骨增寛呢D結構性問題,係會引致日後失禁、陰道鬆弛等呢D煩惱,而我生左2胎,腹直肌分離情況原來都幾嚴重,我的肌肉中間足足可以容納差不多3隻手指。
 所以我的確可以成為一個好例子,如果我咁嚴重都可以有改善,咁大家都可以放心一定有效果。
每次療程佢地都會為我量身訂造一套啱我做既紥身服務,而我最鐘意亦感到最驚訝既就係原來訓係度都可以減肥,因為每次紥肚前會先採用呢部擁有韓國KFDA及美國FDA認證的醫療級熱能養生儀,當我訓係張床度既時候,儀器就會透過納米遠紅外線深入人體,促進血液循環,活化身體細胞,改善虛冷體質,並透過排汗排出體內毒素及重金屬,有效減肥同埋暖宮。
 訓係張床度本身無乜感覺,但矯型師叫我掂下其他野,即刻感覺到好似身體上有D微電動、有少少吉吉地既感覺,呢個原理實在太神奇,之後再焗到我出左一身汗,感覺自己好似跑左幾公里咁,出晒汗的感覺實在太爽。
但頭先都講FH Remodel會為客人度身訂造一套最適合佢既紥身療程,除左做機外有時亦會用上臍燭,原理都係想加強血液循環,配合用上臍燭及按摩油為媽媽按摩,所用的精油全部都得到有機認證及國際機構USDA認可,安全可靠產品清晰列明成份,減少引起皮膚敏感等問題,亦減低媽媽在授乳期間引起嬰兒敏感的風險,所以餵緊母乳的媽媽一樣可以紥身呢。
打開臍燭見到都幾污糟,證明我體內有不少毒素同埋肚風,但做多2次就可以大大改善。
為左配合各位媽媽的不同體質和需要,Flora同我溝通後,仲親自調配左一款去水腫、燒脂、排毒的按摩油用來按摩我肚至子宮位置,以達致最佳的塑身效果,所有精油都係純天然,對嬰兒絕無不良影響,意外地Flora知道左我同小周董都有濕疹,佢仲調配左一枝對濕疹特別有功效的精華比我地每日搽,效果真係好好,下一篇文章我再同大家分享呢枝精油,今次分享埋我紥肚的過程先 ^^ 
主菜來啦~ 矯型師準備左一條全新的紮身布,純棉質地透薄,能減輕紮身時的不適,讓皮膚透氣及減低對媽媽行動力的影響。好似我呢D成日要坐OFFICE,純棉布質令到我就算長時間紥身都唔會有痕痕的感覺。
坊間其實有好多紮身療程都係用現成的束腹帶或塑身衣,但相比人手紮身,束腹帶或塑身衣未必真正有效改善產後問題。但FH Remodel紥身唔單止係身型上的改變,亦會着眼身體結構的改善,例: 讓內臟恢復原位,就有效幫助子宮收縮,舒緩腰酸背痛等,當然修身都可以做到啦,我好耐無咁樣見過自己個肚....實在.....無眼睇=.=
矯型師有晒專業資格,由胸骨對落紮至盆骨,纏繞型綑綁,由上至下大約繞左3040個圈,每一個圈都是度身訂造的,好似我本身條腰偏彎,矯型師會特別將右邊的布拉闊,而每圍一個圈都會打結固定,所以全身會有達3040個結確保布帶不會移位。
紥住個肚條腰特別直,但因為矯型師知道我坐office所以盆骨唔會太緊,所以我就算紥肚坐幾個鐘office都唔會覺得好辛苦。當然乜都係假,效果才是最重要,一般紥肚10次為一次療程,每天束身8小時,一般第3及第4日會有顯著分別,至第68日會進入樽頸位,到第9日至10日則會再進一步穩定改善。第5日再影下相睇下分別,獨立影好似無乜野....
但一做張前後對比照,就發覺原來好大分別,效果超明顯,有圖有真相,我好想比大家睇下效果,所以原諒我用D公仔遮住D重點位置...哈。見到原本肥厚大肚腩,經過5日腰線即刻出返來。 
打側睇就更加明顯,足足少左一吋,矯型師都讚我效果好好,但我最在意除左身型改善左,係影響到我健康問題的腹直肌分離情況,Flora親自幫我CHECK我由5日前3隻手指,現在只有1隻半手指左右,我的努力真係無白費架....真係太開心啦!!
之後5日我如常去FH Remodel紥肚,每日紥足8-10個小時,每晚沖涼後仲好聽話記得著住肚封,以保持肌肉定型
經過10次紮身療程,我最開心係我的腹直肌分離情況大大改善,原本放到3隻手指現在只有半隻手指位,身型望落再無好似之前咁腫,有返腰線,胃腩肚腩扁左好多,最難攪既盆骨都減左半吋,我終於明白而家點解咁多媽媽產後都要去紥身,原來分別真係可以咁大。

我都知坊間有好多不同的紥身公司,我身為blogger其實之前都試過幾間,但以往我試做3次真係未見有明顯效果,不過FH Remodel就算我只係做左5次已經有好明顯的分別,做完成套療程更加真心覺得佢100% work,有時做一個療程大家都會上網比較,我自己亦唔例外,所以都想同大家真心分享真係有用既療程比大家,總好過大家只見到明星代言的紮肚服務就浪費大量金錢去試,我呢10日真係無任何節食減肥、亦無運動、真係只係靠紮身就成功修身有呢個效果,所以真心推介FH Remodel比大家。
大家如果對FH Remodel紮身療程有興趣,而家佢地做緊聖誕優惠:
60分鐘紮身療程一次原價 $2900
現首次體驗價 $980
90分鐘紮身療程一次原價 $3900
現首次體驗價 $1,280

另可加胸部🏻療程一次原 價$2800
現首次體驗價 $980
所有10 天以上療程均有 85折
再加 送兩次胸療程(價值$5,600)

優惠期有限,各位媽媽真係要盡快把握機會體驗FH Remodel真有效的專業紥身療程啊。
FH Remodel
地址: 香港西營盤威利麻街6號威華商業中心1101 (西營盤港鐵站A1 出口)
電話 / Whatsapp: 5229 0339 (敬請預約)
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝FH Remodel提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言