2018年12月10日 星期一

【文末有福利-免費送奶樽】- Dodie奶樽有3段流速奶嘴真

BB話咁快就10個月啦,呢段期間我不停搵最適合既野比BB,坊間奶樽品牌好多,亦有好多不同功效,最終Dodie奶樽原來係最適合我的BB,今次特登同大家分享我兩胎BB飲奶的經驗。

仲記得小周董細個飲既奶粉、用既奶樽,同一奶樽牌子比細佬用,細佬係完全唔適合,有次細佬仲因為飲奶時未吐到啖氣,攪到差D瀆親嘔到成張床都濕晒,所以自個次之後,我都為細佬揀左好多不同型號奶樽,希望搵到個真正適合佢既。今次好開心收到由法國製造的Dodie奶樽,佢係法國有60年的母嬰品牌,用老字號寧捨有信心。

呢款Dodie奶樽有 3段流速奶嘴 ,奶咀上顯一個粒粒係最慢流量,適合初生嬰兒,到大少少可以轉向兩個粒粒位置,流量會變得快左,而好似細佬已經10個月就可以直接轉到三個粒粒,最快速流量簡單KO一枝奶 ^^當然, 有時細佬吃得太快, 又怕他chok 親時,就會轉番兩個粒粒位置。

Dodie奶樽分左不同SIZE,呢款係適合6個月以上使用,最大容量可以放到330ml奶奶。仲有防脹氣專利設計, BB用防脹氣奶嘴, 就唔會吸到大量空量而吐奶。

包裝盒上註明Dodie奶樽由法國製造,已符合歐洲安全標準。Dodie奶樽不含雙酚A (BPA) 及雙酚S (BPS),另有玻璃奶樽可供選擇,始終安全係最緊要呢。

Dodie奶樽最特別係唔似其他奶樽,每3個月要換一次奶咀位,因為只要轉轉樽身就可以改變奶流量及速度,真係非常方便。

Dodie奶樽設計成三角型,令到BB更易學習拎住奶樽,細佬第一次自己拎奶樽算唔錯啦,雖然自己拎奶樽有時會玩下,但可以訓練手部肌肉,所以頭半枝奶我都會比佢自己拎住,後半枝奶先我幫佢拎住餵佢,三角型設計的確更加容易握緊樽身。

Dodie奶樽首創三段流速奶嘴,只需輕輕轉動樽身,便可因應寶寶進食需要,改變奶流量及速度,奶咀頭粒粒位置對住BB鼻頭位置,就係揀選適合佢既流量使用方法啦。 

細佬用左 Dodie奶樽後真係好輕易就飲晒一枝奶,同埋明顯無之前咁多肚風,佢呢幾日都係一食完奶就即刻訓,每次見到佢飲完成枝奶好滿足訓覺呢個樣,我都覺得自己好幸福,哈...媽媽真係對住個仔就會變左小FANS,佢對我做到小小事我已經可以開心大半日...哈哈!!

大家對Dodie奶樽想多D了解可以查閱以下網址,或直接到銷售地點查詢及選購啦。


最後為左多謝大家支持,Dodie送出3 SET奶樽比大家,每SET包括一個150ml奶樽及50ml奶樽各一個,得奬者共有3位,大家都想得到呢SET奶樽,就快d到我Facebook fans page #小周董世界 內有關Dodie奶樽的分享文留言參加抽奬啦 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝 Dodie提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips,  U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言