2018年12月18日 星期二

免費拎試用 @BIODERMA Atoderm乾燥護理系列

濕疹真係我長期要面對的問題,因為皮膚敏感同濕疹關係,亂用護膚品會好容易令到我的皮膚問題惡化,所以好多年前已經開始用BIODERMA,醫學品牌好多皮膚科醫生都推介,今次好開心可以體驗到佢地最新的Atoderm乾燥護理系列,最好係特別適合BB同濕疹人士使用添。
我有濕疹所以大小周董都走唔甩,同樣都有濕疹朋友,小小周董大約1個月左右開始出濕疹,期間我都用左好多方法,好彩大約6個月左右情況開始有改善,但佢用緊所有野都要特別小心。
BIODERMA Atoderm乾燥護理系列當中呢枝藍色的滋潤潔膚啫喱,每日用佢來沖涼就最好,因為佢配方溫和無鹼,可以調節肌膚pH值,當中硫酸銅成份,仲有效紓緩乾燥不適,鎮靜同時淨化肌膚,仲可以促進皮脂質合成,而SKIN PROTECT®COMPLEX配方,可以刺激透明質酸生長,提升肌膚補濕力,長效滋潤,沖涼完一D都唔乾。
沖涼後就用上呢枝Atoderm維他命PP修護霜,每枝BIODERMA都會貼上原裝行貨的雷射貼紙,話晒用喺自己身體,記得去大型百貨公司專賣點或者專門店購買,以免買錯假貨呢。
貨品上亦清楚寫上使用方法,當然想再詳細D可以上返官方網址睇都一樣可以。
Atoderm維他命PP修護霜內有ECODEFENSINE® 專利配方有效改善肌膚益菌叢平衡,全面提升肌膚質素,滋潤乾裂肌膚改善粗糙脫屑,花椒果萃取成份有效紓緩肌膚痕癢不適,改善乾裂問題,而甘油+凡士林可以幫助肌底補濕,表面又能夠鎖水,維他命PP仲可以重整肌膚結構,促進皮脂質合成添。哈~ 小小周董問: 影咁耐? 比得我用未啊? 快D啦!!! 
每日沖涼後或者覺得乾燥時取適當PP修護霜塗上,PP修護霜質感好滋潤,好容易推開,而且快速被皮膚吸收,用後肌膚長時間KEEP住水潤。
BIODERMA Atoderm乾燥護理系列小朋友用得,大人用亦都同樣可以發揮同樣功效,所以我都唔執輸拎來一齊用啦。
我隻手係濕疹最嚴重的地方,用後真係覺得好滋潤,皮膚唔再乾爭爭,連痕癢都減少左。
BIODERMA Atoderm乾燥護理系列真係一家大細都用得,有效幫到我地呢D濕疹家庭,大家有興趣而家仲可以免費拎走試用裝添,快D去以下網址登記,就可以免費體驗啦!!
Atoderm滋潤潔膚啫喱
200ml (HK$200)
Atoderm維他命PP修護霜
200ml (HK$285)
https://www.facebook.com/Bioderma.HongKong

#BIODERMA #Atoderm #乾燥 #濕疹
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝BIODERMA 及 TheZtyle提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言