2017年9月6日 星期三

簡單抗衰老,減齡不再是神話 @S-Cell Revival好細胞再生膠囊

近排好多人話我個人精神左,皮膚好左瘦左仲後生左,以為我走左去微整型...哈哈!! 我呢D在職媽媽邊有咁多錢同時間走去扮靚同keep fit,只係我呢幾個月keep住服用S-Cell Revival好細胞再生膠囊,只要每日2粒,2個星期後睡眠質素有明顯改善,1個月後己經做到美容及減肥功效,因為產品可以修復身體細胞,好簡單就可以做到美顏修身,減慢衰老,所以話想瘦又想靚? 仲想身體健康? 絕對唔洗花費大量金錢? 1個月幾百蚊服用S-Cell Revival好細胞再生膠囊,己經幫我解決晒我的問題。
S-Cell Revival好細胞再生膠囊100%美國製造,食品藥品管控非常嚴格,所以絕對安全,佢既來頭一d都唔簡單,早前美國抗衰老藥公司ChromaDex公佈,獲李嘉誠旗下維港投資融資2,500萬美元(約2億港元),公司主力生產抗衰老產品NIAGEN®。VitaCell International(好細胞國際)是首間將NIAGEN 引進香港並獲獨家代理權的公司,NIAGEN主要用途是提升諾加因子(NAD+)水平。諾加因子是人體細胞不可或缺的代謝物,但隨年紀增長,諾加因子水平就會下降,但如果可以補充返諾加因子,就可達致抗衰老、提升新陳代謝、及改善糖尿病、心血管系統功能等效果。所以S-Cell Revival好細胞再生膠囊對人體真係有多效好處,誠哥先會對產品咁有信心大手投資呢,大家可以睇下呢篇蘋果日報既報導。
http://nextplus.nextmedia.com/news/latest/20170430/505756

除左誠哥,當中亦有不少明星、名人都有服用好細胞再生膠囊,難怪而家個個明星都好似唔識老咁啦!!
https://www.facebook.com/Jackwu823/videos/1490748020968810/
大家有興趣都可以睇下藝人胡諾言的分享 ^^
我唔係明星原本無唸過要減齡,只係唔想老得咁快姐,不過可惜自從過左30,同埋生左小朋友後,新陳代謝真係慢左好多,先唔講身體狀態同皮膚問題,家陣食多少少己經肥到雙下巴爆現,用手點遮都遮唔住呢 >.<
小朋友開始返學成日病,而近年我身體抵抗力亦變得越來越差,基本上小朋友一病,我都一定會被傳染,每個月病一次成個人長期都好攰,加上我間中都有失眠情況,睡眠質素不嬲都唔係咁好,成日發惡夢,訓左成晚第二日都仲好攰。
身體狀態越來越差,攪到連皮膚都出現越來越多問題,幼紋、皮膚暗啞、暗瘡紅印、濕疹等問題,長期困擾住我 >.<
而呢款好細胞再生膠囊係最新的抗衰老產品,佢係一家美國上市公司的產品,全程美國出產,產品已經證實有效提升細胞內的NAD+,而NAD+ 係有效提升細胞核及線粒體之間的溝通,從而達至有效延緩甚至逆轉衰老的功效。科學證實提升NAD+ 有助回復青春,直接修復細胞線粒體,達致健康與美麗同時兼備。
簡單講即係好細胞再生膠囊可以修復身體的細胞,細胞修復後就可以強化你的免疫系統,提升抵抗疾病的能力,令你變得更健康。臨床實證產品成份具有抗氧化性質,能有效保護細胞,讓人體新陳代謝重獲最佳狀態,全面補充身體所需營養,所以想逆轉衰老己經唔再係神話。
產品好處好多,但好多人同我一樣對食落肚既野都會特別小心,但呢款產品就絕對可以放心,因為佢已經符合國際生產及安全標準,而且屬於水溶性營養品而唔係治療藥物,所以注重健康的你都可以安心服用,每天早上空肚食兩粒好細胞再生膠囊,再飲用一大杯清水,最好服用半小時後先食早餐,連續服用一個月最為有效
而我己經服用左3個月,我真係覺得佢幫我大幅提升新陳代謝,見到皮膚改善左好多,有返光澤同埋多左彈性,就算素顏竟然會有少少白裡透紅的感覺,朋友見到我都話我好似變返少女肌咁~ 開心到我呢 hahahaaa
加上產品真係有效改善到我的睡眠質素,而家每晚訓覺都好少發夢,一覺訓天光,每朝起身都精神奕奕,訓得好自然人都健康D靚D啦。
同埋產品可以促進新陳代謝,有效降低高脂肪飲食帶來的體重負擔,我最鐘意食煎炸香口食物,但皮膚不但無差到,體重更加無升到反而仲有所下降添 ^^
今個夏天我無節食亦無做運動,但體重竟然輕左幾磅,見返個鎖骨之餘,手腳都比之前瘦左呢~嘻~有圖有真相, 呢張相係上個月同小朋友去游水時影架....哈哈!!! 
仲有仲有....連一直困擾我的產後脫髮問題都有改善,真係成個感覺好似年輕左幾歲咁, 嘻。產品除左我食左有效之外,仲可以全家一齊服用,比我媽媽服用,諾加因子有助改善血脂水平及胰島素,可以幫助改善糖尿病、心血管、高血壓等,老公服用可以改善睡眠質素,增強抵抗力,預防身體內部各類問題,小朋友服用更可促進大腦機能運作,提升記憶力,維持細胞神經健康添。
我服用左S-Cell Revival好細胞再生膠囊3個月,成個人就好似脫胎換骨一樣,精神左好多,少左病痛,身體內外都充滿活力,我同D小朋友可以玩得更瘋更HAPPY呢.....HAHAHAAA ^0^
所以話好多人同我一樣想瘦、 想靚、又想身體健康,其實真係唔洗花費大量金錢,只要飲食及生活習慣健康,食得好訓得好,再加上每日2粒S-Cell Revival好細胞再生膠囊,一個月只係幾百蚊就可以輕鬆做到健康逆齡,BABY FACE 唔再係明星名人獨有啦。^^
中秋節好快就到,擔心玩夜左又食多左? 而家有好細胞再生膠囊就唔怕啦,9-10月齊賀中秋仲做緊2款優惠添
優惠一:購買3樽好細胞再生膠囊即免費送您榮華雙黃蓮蓉月餅券乙 張(價237元)
優惠二:購買6樽好細胞再生膠囊即免費送您榮華雙黃蓮蓉月餅券乙 張+多送一樽Believer Bottle(30粒精品裝好細胞再生膠囊)   587元)


S-Cell Revival好細胞再生膠囊
原價$980,現特價$698
3樽或以上免運費!!月餅券數量有限,送完即止!!

大家如果對產品有任何查詢,請到以下官方網頁查詢或選購,輸入以下優惠代碼仲有額外折上折5%優惠添, 心動不如行動啦 ^^
優惠代碼: RITARITA

#cellrevival #supplementhk  #安雅核糖 #諾加因子 #好細胞胶囊 #NAD+ #NR #抗衰老 #Dailyessentials #Antiaging #終於由美國飛到香港喇 #美顏
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝S-Cell Revival提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言