2017年9月14日 星期四

改善小朋友身心健康發展 @Optimize Wellness Center 優兒活

今時今日小朋友真係可以有多項發展,做家長除左想小朋友身體健康,亦都想佢地心理上都可以同樣健康,所以上星期我就帶左小周董去位於銅鑼灣Optimize Wellness Center 優兒活,中心致力提升兒童的身心健康,預早發現或提防小朋友身心上的問題,等小朋友可以更加健康快樂地成長。
上到去優兒活中心,環境佈置簡潔舒服,先叫我填上一d基本個人資料,等一陣見顧問時可以更省時及方便日後跟進。
入到房間見顧問,感覺有少少無間道梁朝偉見Kelly的感覺,哈哈哈~ 不過顧問好專業,會先問小朋友一d簡單問題,等成個氣氛都變得輕鬆,你見小周董同顧問傾到笑笑口,小朋友好快就熟悉左環境,可以開始做分析。
呢部就係來來自德國的TimeWaver,只要將手放上指定位置,儀器就可以透過人體發出的頻率,分析人體身體內的種種身心健康狀況,整個過程只需要幾十秒,完全無痛無感覺,小朋友亦可以輕鬆做到。有關呢個儀器的詳細資料可以參考以下網址:https://timewaver.com 
透過TimeWaver Med可以配合不同程式,從身體、心理,意職作出一個全面的身心檢測。
TimeWaver頻率調整可以將身體優化到理想水平,加上透過專業的身心健康咨詢服務,建議最佳的改善健康及管理情緒方法,可以幫助兒童健康成長及開發不同的潛能,協助兒童提升學習能力,輕鬆面對考試及測驗。
結果只要等1-2分鐘就可以透過電腦分析到出來。顧問會講解小朋友身體、心理或情緒等指數,因為如果指數出現左問題,極有可能影響兒童的身心健康發展。
小周董現在3歲半,暫時各方面發展都尚算平均,未見到一d好特別既天資,亦無特別缺陷,身心都表現健康,哈~ 作為家長只想自己小朋友有一個正常的發展,對於我來講己經係一個好消息了。
 電腦更可以分析小朋友潛能,發現小周董係創造力方面係比較弱,我回想返又好似係,平時小周董玩LEGO都無乜太大創意,只會不停砌高,呢方面佢的確比較弱
儀器仲檢測到小周董近排口腔位置有少少問題,OHHH 係喎, 佢近排有D咳同喉嚨痛,估唔到儀器真係連身體狀況都可以檢查出來,預早知道身體上問題,自己就可以多加注意或及早求醫吧! 
小周董做完分析,到我做,中心真係好細心,知道好多家長都會同小朋友一齊來,顧問想同家長詳細傾計時,家長要照顧小朋友就好難專心傾計,所以中心內有一間遊戲室,比小朋友入去玩玩具,咁我就可以安心同中心顧問傾計啦 ^^
除左透過TimeWaver Med分析,顧問亦會問下你近排的身體或心理狀況,顧問都有臨牀心理專科經驗,講講下真係會講左好多心底話,同埋近期D唔開心事出黎,顧問除左透過儀器分析亦會加以安慰,真係好貼心。
分析見到我的情況明顯無小周董咁平均,腸胃問題亦在電腦分析出來,真係好準,我不嬲腸胃都麻麻地。
發現到有問題,電腦仲可以進一步分析你身體每一個小部份,檢查出邊度最大問題,除左腸胃問題,亦分析到近來我壓力較大,所以中心亦都會提供相關服務可以改善我的問題。
好似小周董咁,頭先提及到佢創造力發展一般,中心就建議佢做一個Creative Program,優化創造能力的治療,主要透過微電流,修正人體需要改善的頻律,加強小朋友創造力方面發展。
只需要小朋友帶上儀器,過程完全無痛,所以小周董都無話特別抗拒,仲可以笑笑口同我合照。
中心仲好細心,會提供圖書比小朋友看,等佢可以靜靜享受呢20-30分鐘療程。
越坐越舒服,小周董仲開始想訓覺添 HAHAHAAAA
呢個時候中心姐姐送上一隻BATMAN比小周董玩,小朋友有得玩即時醒晒,中心所有顧問都好有愛心及耐性呢。
療程前後都需要補充水份,因為微電流都係流過身體水份運行。不過最後都提一提大家,如果懷孕、曾接受器官移植、 精神病患、身體需配帶有電子醫療儀器的人士都唔太適合使用TimeWaver Frequency。
係香港真係不論大人或小朋友身心都可能有機會出現問題,預防勝於治療,早D知道問題所在,無事可以令自己體內能量更正面,有事就更加可以及早治療或求醫,所以大家千其唔好忽視身心健康呢,如果大家對以上服務想有多D了解,歡迎直接與Optimize Wellness Center 優兒活聯絡。

Optimize Wellness Center 優兒活
地址  銅鑼灣糖街29-31號匯景商業中心22
電話  2177 7683
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝優兒活提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言