2017年9月15日 星期五

親子旅行玩得更自在 @包車自由行Have Fun Car

未生小朋友之前我每年一定會去3-4次旅行,生左小周董頭2年都因為忙住照顧佢,旅行次數己經減少左好多,但小周董開始大個我地都開始帶佢周圍飛,見識下世界,不過因為旅遊次數少左,所以我好著重質素,好怕跟團走馬看花,現在每次旅行一定會選擇自由行,可以真正慢慢享受旅行的樂趣。
不過自己同FRIEND去旅行,同和小朋友去旅行真係好大分別,同佢坐不同交通工具雖然可以令佢見識更多,但遇著返工放工呢D繁忙時間,迫親小朋友之餘亦令到成個行程時間拖長左。
 最慘遇著天氣唔好,打風落雨,要小朋友坐交通工具就更加非常之唔方便。
加上小朋友最容易攰,眼訓起上來要等交通工具真係分分鐘要抱足全程。所以黎緊出年我再次PLAN同小朋友去旅行,經常上次咁辛苦既經歷,今次我真係要學得醒目D。
上網做足功課先好同小朋友去旅行,首先原來而家有好多公司都有機場接送服務,但我搵到呢間叫Have Fun Car除左有機場接送服務,仲可以包車自由行,簡直好似 UBER旅遊版咁,Have Fun Car一間位於台灣的旅遊網路公司,跨國團隊,全球合作司機超過萬人,即係去到世界各地都可以安排到佢地既司機~ 好厲害呢!!!
以前去旅行都曾經試過租車自由行,但又要搵路又要渣車,根本都欣賞唔同周邊風景,所以包車自由行真係最啱一家大細親子旅行,Have Fun Car的司機仲可以安排華語司機,簡直好似多左半個導遊一樣,而且行程路線景點可以自己同司機慢慢PLAN,完全可以我話晒事,可以隨時修改亦可以當日先與司機討論,真係超級方便。
但大家要留意想租車就要注意價格係會浮動的,會依照旅客的具體需求來報價,同預訂機票和酒店一樣,都係越早預訂越抵。價格會依照客戶的地區來做貨幣報價,例如台灣旅客提供台幣價格,香港旅客提供港幣價格,夠晒方便唔洗我再計來計去。
想租咩車都可以自己選擇,有小朋友想佢坐得舒服D,可以租架7人車,我比較過其實價錢都只係貴5人車少少。如果想玩一日包車自由行,每日最多十小時,夠晒玩呢。
呢度有價目表可以比大家作參考: https://goo.gl/3gnVaG 其實包車除左旅行亦都好適合商務出差。想知價錢或者想租車全部網上攪掂,有問題可以隨時0係Have Fun Car的FACEBOOK FANS PAGE發訊息查詢,亦可以加佢地的 Line 或 Wechat:twhavefun,去到當地想與司機聯絡亦可以透過Line或Wechat同司機即時對話。
我自已比較過其他公司,最鐘意Have Fun Car有四個承諾:中文專車、免費等待、免費服務及準確保障。因為司機都係在當地生活多年以上,駕駛經驗十足,而且熟悉當地環境,對於我地帶住小朋友,安全最緊要,司機除左可以帶我地周圍去,仲可以同時有幾樣免費服務提供,例如幫忙搬運行李及協助酒店入住等,我呢D大頭蝦有個當地人照應下,即刻安心好多。
有左Have Fun Car包車自由行服務,我就可以同D小朋友玩得更盡快,成個旅程更輕鬆自在、更瘋狂HAPPY呢。hahaaaa ^^
我己經透過Have Fun Car準備好晒我出年的親子包車自由行之旅,你地有興趣都預早BOOKING啦,因為越早BOOK越優惠架 ^^
Have Fun Car - 全球接送機 包車自由行
EmailHaveFunCar@gmail.com 
Line / WeChat(
微信)twhavefun

 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝Have Fun Car提供產品資訊,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言