2017年8月23日 星期三

快速保濕抗敏 @ JaneClare西柚籽極緻抗敏保濕面膜

幾個月前開始用JaneClare產品,因為佢d護膚品全部都係選用天然材料,不添加任何化學防腐劑,夠晒安全、健康,最緊要係好啱我呢d敏感肌用,用後效果令我好滿意,所以一直都有keep住使用,最近原來佢新推出左呢款西柚籽極緻抗敏保濕面膜,可以即時保濕之餘仲有抗敏功效添。
真係唔知好彩定唔好彩,呢2日塊面無拉拉又起敏感,有少少痕雖然唔算嚴重但呢個泛紅情況,攪到我連底妝都上唔到 =.=
 所以即時唸起JaneClare西柚籽極緻抗敏保濕面膜,希望佢可以幫到我,面膜蘊含西柚籽精華、黃蓮等,具天然抗敏功效。集合各種補濕成分,蘆薈、維生素B5等,即時補充水分,加強鎖水能力。銀杏、維生素E等抗氧化營養素,能深入肌膚底層,滋養肌膚。
 包裝盒後清楚列明使用方法,最緊要係註明產品無添加任何化學防腐劑,採用不含重金屬和殘餘農葯的中草。
產品仲成功通過多項專業品質測試,證明產品低敏唔刺激皮膚,我就可以更加安心使用呢^^
 一打開包裝,見到一塊佈滿精華的黑色mask,因為面膜採用左備長炭面膜,能深層淨化毛孔、及去除面上多餘角質。
用上面後聞到淡淡西柚香氣,面膜完全緊貼在臉上後,停留20分鐘,取下並按摩臉上的精華素至完全吸收。建議每週使用23次。
做緊面膜途中,小朋友見到我呢個黑面神LOOK表現得非常興奮。哈哈~ 我都唔理佢笑我,放鬆心情令到面膜成份注入皮膚。

JaneClare西柚籽極緻抗敏保濕面膜成分及3大功效:
第一 補濕鎖水: 蘆薈、維生素B5、乳糖。
第二 緊致抗皺:維生素C、西柚、銀杏。
第三 滋養修護:西柚籽、維生素E、乳酸、黃連。
20分鐘過後,發覺肌膚真係做到鎮靜止痕作用,皮膚即時得到保濕及有效我的舒緩敏感症狀,皮膚即時足滿彈性,面上泛紅位置亦減淡左好多,做唔到JaneClare西柚籽極緻抗敏保濕面膜真係做到20分鐘即時注入營養,幫皮膚急救,神奇的效果令我太驚喜啦,大家一定要試下,有興趣購買的朋友可到指定屈臣氏或JaneClare的官方網頁查詢及購買。

西柚籽極緻抗敏保濕面膜
$198 (1盒4塊)
https://www.facebook.com/janeclareofficial/
www.janeclare.com
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝 JaneClare 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言