2017年6月21日 星期三

脫髮問題有救啦 @ iCell的透根髮療療程

而家真係不論男女都有脫髮問題,當中有好多成因,好似壓力、荷爾蒙、過度減肥導致的營養不良或過度燙染頭髮等等,而我的脫髮問題就自從生完小朋友後就開始發生,所以今次好開心可以去到位於銅鑼灣 iCell體驗佢地既皇牌透根髮療療程,由基本幫我改善我的脫髮問題。
第一次去iCell,治療師會好細心講解今次療程功效,療程前會先做頭皮及頭髮分析,治療師同我講除左頭先所講的主因引致脫髮,原來仲需要微觀頭髮及頭肉的健康情況才能確定脫髮的最主要原因。好似頭髮或頭肉不健康都會引致脫髮問題,例如:
1. 頭皮屑過多過厚
2. 皮脂腺過度活躍引致過多的油脂分泌
3. 髮根營養不良
治療師取出我3條頭髮就能透析髮根、髮幹、皮脂膜的健康情況,見到我本身d頭髮好唔健康,好容易折斷,iCell了解我的頭髮後,就會調製最適合我的育髮療程,幫我延長我d頭髮生長期及激活毛囊。
iCell 專業髮根分析, 利用頭髮檢測儀,放大頭皮及髮根120倍,透析不同位置的頭髮健康問題。另外,治療師會於頭部不同位置拔3條頭髮,以檢測髮根、髮幹和皮脂膜的健康情況。健康的頭髮,髮芯的大小是髮幹的3倍。健康的髮根被皮脂膜包裹及保護。而我就見到自己的頭皮狀況不太理想,油脂好厚,毛孔邊邊仲有d皮正在脫落,部份頭髮仲特別幼細代表容易甩掉 =.=''''
 iCell的透根髮療療程會配合不同精華,每次都會根據返我的頭髮狀況,來決定使用邊款精華係最適合我。
我正面影相其實唔太覺有脫髮問題, 但一在頭頂位置望一望......就完全呃唔到人啦 >.<....
療程即將開始,第一步先深層髮根清潔,治療會利用Aqua Peel 真空負壓的螺旋形治療頭,將深層清潔精華均勻地輪送至頭肉上。精華蘊含乳酸菌,有效清除頭皮層的死細胞、過多油脂及積聚在頭皮層的殘餘物,暢通及潔淨毛囊。
過程無痛,感到頭皮有吸啜的感覺,治療師好細心地一行行髮根替我進行清潔。
主要成份Capige能促進血液循環及消炎抗菌。而甘菊精華則可以舒緩、鎮靜和消炎作用。頭皮層的殘餘物經溶解後,再經過治療頭,回收至水樽內。見到水燇上原來我的頭皮有咁多污糟野,就知原來就算每日洗頭,都無可能做到呢種深層清潔的效果。
第二步就係利用透根養分導入,利用MTS微針技術,將適合的精華導入頭皮底層激活毛囊作自我修復,活髮養髮。
微針頭每次都會用一個新的,確保安全衛生,微針亦有分不同的密度,我就用0.5mm頭,大約300轉速。做的時間初時有少少刺激感覺,但做左大約5分鐘就會開始適應。
每次利用微針導入不同精華,我主要想幫助生長頭髮,就會用上Stymulactine S21 Serum (養髪21)及Intensive Scalp Revitizer 護髪精華素,養髪21專門針對頭髮細胞之生長,抑制脫髮,增加有生命的頭髮數量量。當中特別成份有效刺激母細胞⽣生長及分裂,加速頭髮生長的速度。大豆精華內所含的硫磺氨基酸可使髮根的生長更更活躍,並可過瀘頭皮層的細菌,使髪根能在健康的情況下生長。

而護髪精華素能直接滲透人毛囊,為細胞提供一切所需養分,提高細胞的氧氣攝取量量達30%,從⽽而刺刺激新陳代謝,加速頭髮生長。並有保養強化作用,髮根得以強化,頭髮結構亦得以改良,變得更更健康茁壯。
整個療程大約90分鐘完成,做完後頭皮會感覺到充滿精華,如果唔想太笠出街,可以吹下頭先離開。做完療程當天唔好洗頭,第二日洗頭亦唔好用太熱的水。
為左效果更理想,最好配合埋專業洗髮產品,iCell內有售的2款洗頭水,都可以令到頭髮更潔淨更健康同時加速頭髮生長,回家用埋呢2款洗頭水,療程效果自然更事半功倍啦 ^^

Deep Cleansing Shampoo HK$310 : 主要清除表面的死細胞.頭髮及頭表面上更會積聚更多的污穢物:麈埃、過量的油脂、剝落的角質層、死細胞、流汗及定形產品如gel,styling spray,的殘餘物。
特點及功效 : 果酸(AHA)-去除表皮的死細胞作用。Capigen-促進血液循環,抗菌効能。甘菊精華-舒緩及消炎作用。薄荷腦,樟腦-淨化及帶來清新感覺。

Stymulactine S21 Shampoo HK#345 : 主要預防及抑制脫髮問題。活髮成份有助防止老化及改善頭髪密度。
特點及功效 : 蘊含活髮成份(Silanols)-有效促進血液循環及提供細胞生長所需養份,加速細胞分裂過程。植物性糖蛋白-刺激母細胞生長及分裂,及加速頭髮生長速度。海详精華-為秀髪補充水份。
我當然想快d搵返以前健康的頭髮,所以要靚就唔可以懶惰啦,我一星期去一次,己經去左iCell做左6次療程,6星期當然未咁快見到大量頭髮生出來,但日常自己洗頭吹頭時,見到甩頭髮情況真係明顯大大減少,在第6次療程時,治療師再次利用頭髮檢測儀睇下我的頭皮狀況,見到頭皮再無以前咁厚,死皮少左好多,頭油減少,頭髮變得更粗大、更健康、更強韌,治療師話只要頭髮及頭皮健康左,再生出來的頭髮就會更粗壯,亦不會再容易脫落,治療師話只要我再去做多幾次,就會見到頭髮重生的畫面,真係好期待,過多2個月再同大家分享呢個開心時刻 ^^

透根髮療療程價:HKD1,380/60分鐘
首次體驗價:HKD288/60分鐘
iCell 地址及電話:香港銅鑼灣渣甸街25號金利利隆中心17樓全層 |(852) 2880 5318
iCell 官網:http://www.icellskin.com
iCell 專頁: https://www.facebook.com/iCell-Skin-Rejuvenation-Centre-641720922601385
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝 iCell提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言