2017年6月6日 星期二

我的第一篇雜誌美容稿出左啦 ^^

好開心收到uBaby邀請撰寫一篇美容稿,其實上個月本雜誌己經出左,但剛剛我先收到實體書,見到自己文章刊登係雜誌上面出現,原來真係有好大滿足架呢 ^^
真心多謝寫blog呢十年間,由當初寫blog當寫日記,到近年開始介紹不同產品,認識左好多PR對我地D blogger都好好,令到我認識多左不同產品,更加了解到咩產品先適合自己皮膚,所以今次就拎左我最愛的3款敏感肌面霜出來做個大比併。但雜誌版面有限,所以字數都不能太多,我其實係拎左同一品牌的面霜及精華作比較,如果大家有興趣可以睇下下面較詳盡的產品比較啊。^^
香港天氣時乾時濕,好似我呢D敏感肌,一用錯面霜塊面就會又紅又痕,其實市面上越出越多醫學品牌或者低敏抗敏面霜,究竟邊隻面霜對敏感肌較好,真係好睇自己個人皮膚,我用過超過10個品牌,今次推薦我覺得3款最好用的抗敏面霜,齊齊來做個大比拼。
敏感皮膚有時真係好令到人好苦惱,當中可以有好多成因,但每次見到自己塊面又紅又痕,連上粉都上唔到,心情真係好受影響,我身邊有好多朋友同我情況一樣,佢地知道我係BLOGGER成日試不同產品,有時都會問起我覺得邊隻面霜較好? 

首先講下LA ROCHE-POSAY,佢都係出晒名的醫學品牌之一,呢款TOLERIANE ULTRA 抗敏全效修護面霜好容易被皮膚吸收,用上手試試,皮膚滋潤度大大提升,即時有光澤

抗敏全效修護面霜,有效抑制因發炎癥狀而引起的敏感,修復皮膚自然的屏障即時補濕柔軟肌膚,同樣適合敏感性、過敏性、濕疹皮膚使用。用後第二朝起身面上真係少左敏感症狀,同埋唔會有忟忟緊的感覺。但個人覺得如果日間使用,質感厚身左少少,會較容易有油光感覺,乾燥天氣時使用會較為適合

品牌同時推出抗紅舒敏修護精華,可根源改善泛紅不適 舒緩肌膚剌疼問題 從根源改善泛紅不適症狀,減少泛紅問題復發,立即舒緩不適感覺。 4週後,泛紅現象減輕,膚色更均勻。
第二個品牌BIODERMA我可以話係佢的長期使用者,呢款水活透亮保濕日霜,可滋潤及亮澤皮膚,撫平粗糙乾紋,改善暗啞膚色,質地輕爽柔滑,用後水潤不膩,日頭用完都唔覺油淋淋。
夜晚配合BIODERMA激活水循環精華效果會更理想,精華有天然保濕因子,即時強效保濕,質感清爽保濕,持久水凝透亮,產品無過敏香料、不致粉刺,低敏感性。




我用BIODERMA超過十年,無試過用佢出現過任何敏感情況,什至有時敏感肌發作,用過BIODERMA產品後有舒緩及降紅的功效添,所以我敢肯定敏感肌使用佢一定無問題,但由於坊間越來越多水貨,部份質素成疑,所以建議有興趣購買真係要去返專門店。
至於第3款係我近期新寵,Jane Clare HA 水份面霜 ,因為佢係香港品牌,香港製造,短時間入樽立刻上架出售,護膚成份相對會更新鮮更有效,產品大部份用上天然成份,註明不含有毒化學成分,無添加化學防腐、塑化劑,所以連兒童及孕婦都適合使用,絕對適合我呢類敏感皮膚使用。
面霜有充夠的透明質酸成分,好似係皮膚上起左層鎖水薄膜,減少肌膚水分流失,加上蘆薈全面發揮雙重鎖水補水功效,將天然保濕因子帶到皮膚底層,全面保濕控油,夜晚我會泵2-3下,日間1下就足夠,最正係用完真係好滋潤但皮膚依然感覺清爽。HA 水份面霜無香味,顏色為乳白色,可以鎖住水份,用後塊面好似泵滿水咁,加強左皮膚彈性,連幼紋都減淡左添 ^^
此外,我亦都好鐘意Jane Clare呢枝HA深層保濕精華,質感非常濕潤,精華集合最強天然保濕成份,透明質酸可即時補充水份,強化細胞鎖水能力,深層保濕。精華更有效修復暗瘡發炎、舒緩敏感,仲有抗氧化和促進骨膠原生長等功效,使皮膚回復彈性,預防皺紋出現。最正係連眼都可以使用,輕輕拍上眼部四周,能減淡眼紋及眼袋問題,一枝精華50ml大大枝有排用,連眼部精華都慳返,真係好化算呢。

哈~講明新寵, 我己經差不多儲齊JC一系列產品,由防曬日霜、清潔、爽膚、精華、晚霜、眼霜,精華油等,近期晚晚都只係專一用佢地,敏感肌己經半年無再出現過,真心推薦比各位敏感性皮膚的朋友使用。
我地呢種敏感皮膚,選擇面霜低敏係最基本的一環,其實邊款面霜對自己最適用,真係要自己試過先知,以上3款產品我自己真係親身用過,唔容易敏感係事實,有關功效對我來講真係幾work,我真心覺得好用,但每個人皮膚唔同,如果你地心目中有更好選擇,都歡迎話比我知啊^^
JANE CLARE            :滋潤度: 4  吸收度: 5  清爽度: 5  舒緩度: 4  抗敏度: 5
BIODERMA              : 滋潤度: 4  吸收度: 4  清爽度: 4  舒緩度: 5  抗敏度: 5
LA ROCHE-POSAY : 滋潤度: 5  吸收度: 4  清爽度: 3  舒緩度: 4  抗敏度: 4
(5分最高)以上純粹個人觀點及感受,如對產品有任何查詢請直接與有關品牌聯絡。

 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言