2017年6月1日 星期四

大眾化價錢嘆高級邊爐 @酒鍋

今日去尖沙咀酒窩慶祝朋友生日,上網見到介紹話呢度d湯底好有特色,環境亦好正,於是決定走黎試試,一入到餐廳己經覺得好舒服,感覺高級,見到個餐牌都靚過人,就知朋友真係無介紹錯,不過開始有少少擔心價錢會唔會好貴........^_^'''
呢度環景真係好好,樓底又高,燈光柔和,有別於一般火鍋店!店外有個小露台,完全唔似火鍋店,唔講以為係一間酒吧西餐廳,呢個fusion感覺真係好有feel呢 ^^
2個人平時出去打邊爐叫既野食有限,但呢度有呢d set就啱晒2人食,我地最後揀左酒鍋三十道豐味套餐每位$328,估唔到呢個環境用呢個價錢就己經可以食到高級邊爐,我地都覺得好surprise,我即刻放下心頭大石...哈哈!!! 不過我地女人仔就話食景己經夠, 但男人始終要好味同飽肚,睇下呢點佢地又做唔做到先。
開爐前先黎個自助調味架,十幾款配料等你慢慢配。
叫埋飲品,有好清潤解渴既竹庶茅根同紫貝天葵,最正當然係呢個燈泡造形杯啦, 好可愛呢^^
先上小食一碟,有雞翼、豬頸肉、油炸鬼配黑松露醬、紫蘇蝦餅,炸物全部即炸,上枱時熱呼呼,咬落口非常香脆!最出色同特別係油炸鬼配黑松露醬,真係好香好惹味。
我地點左四國豐味,原來係湯底有四款咁解!分別有新加坡既肉骨茶、台灣既麻辣、馬來西亞既喇沙、同香港既椰子雞!我習慣先飲湯,每款都試一下!其中我最鍾意係肉骨茶湯底,好香濃藥材味,肉排好軟好入味!而壽星比較鍾意椰子雞清清淡淡既味道!真係好似媽媽煲既湯一樣!另外,麻辣同喇沙湯底都比較辣、濃味!同樣都做得非常出色!一次試晒4個不同口味湯底,真係啱晒貪心既我...哈哈
響鈴同炸魚皮,即叫即炸!好香脆,好新鮮,唔放落湯就咁食都好好味 ^^
再黎個活生生新鮮既小海鮮拼盆,分別有海蝦同蕃薯蜆!好大隻啊~ 我地將海鮮放係比較清淡既椰子雞湯底中,口感彈牙,而且非常鮮甜呀!
肉類方面有安格斯牛頸脊,牛頸脊脂肪比例好好,食落好有牛肉味,牛肉質感夠晒軟淋,我呢d牛fans真係大愛呀~
另外仲有黑毛豬腩肉,豬腩肉好滑、油脂分佈剛剛好,食落口感真係一流!
另外,仲有其他火鍋配料都好好味!其中最出色既係手打蝦丸同墨丸,人手造真係好彈牙!
唔好睇佢每樣配料都得每人一件好似好少,食完成個set其實真係會好飽肚架!因為本身湯底裡面既配料都唔少,飲埋湯就更加飽同滿足。
總括以呢個價錢、呢個環境、呢個食物質素,呢間餐廳真係絕對值得一試!
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言