2017年5月8日 星期一

送你獨一無二的回憶小熊 @Smiley Workshop

香港買衫實在太方便,小周董出世後一見到一D可愛又有型既衫仔,我都會忍唔住買比佢,當中其實有好多衫仔都只係著過幾次,好新好靚唔捨得送比人,朋友外國長大佢話個邊好流行Memory Bear,意思就係將家中舊衣一D製作出一隻全新的小熊,我覺得好有意思上網睇下香港有無人做,原來呢家Smiley Workshop就正正做緊呢樣野,早2日我終於見到製成品,收到個刻開心之餘仲有少少感動,真係好可愛呢 ^^
 要做呢隻回憶小熊,首先當然係揀衫啦,建議大家係揀衫過程中,件衫仔盡量質地唔好太硬,我第一次原本揀左一件外套,但店主回覆外套有拉練位比較難處理,所以我再次係咁多件衫仔當中,揀左我同小周董都最鐘意既面包超人系列,呢2件衫係小周董出世後,我第一次離開佢5 日,去左日本旅行時買既,哈哈
我係面包FANS,所以小周董細細個己經比我強迫佢成為FANS,全身上下都係面包超人~哈!
 呢個時候小周董未夠2歲,著起呢件衫時都仲係有少少鬆!!
我特別支持小店,原來Smiley Workshop店主修讀 Fashion design後就已經成日唸有一個 Upcycle 既品牌,直到店主小朋友出世,同好多媽媽一樣儲埋一大堆唔啱著既 BB 衫,件件都好有紀念價值,就決心成立 Smiley workshop啦。
 收到呢隻熊時除左用個盒同有個袋包住隻小熊,特別細心仲有送上一張回憶咭仔,有2張小周董著住呢2件衫時併製而成的相片,好窩心呢。
每一隻小熊都係獨一無二,除左因為小熊身體用衫仔做成,腳上仲可以繡字,例如 "名字/生日/溫馨字句...等等",真係既環保又可以保存小寶貝既童年回憶。
 小熊手功好精細,關節位用全部都可以轉動,要小熊坐同企都可以。
其實各位爸爸媽媽們真係可以考慮下少D買品牌毛公仔,用上自己小朋友既環保衣物製作成極具紀念價值既幸福小熊,除左為地球出一分力之外,第時小朋友見返呢份禮物絕對係一份非常美好的童年回憶。
當收到呢隻小熊時,我真係好鐘意好感動,我覺得佢係屬於我既,因為遲D小朋友大左,唔再比我抱抱時,我就要抱住呢隻小熊療傷了 >.<
不過原來唔只我鐘意,小周董見到都非常鐘意,見到小熊著左佢以前件衫,佢一拎上手忍唔住又攬又鍚,仲話要攬住小熊訓覺添,好在Smiley Workshop好細心,寄出每隻小熊前都會先消毒,咁家長們可以安心即時比小朋友任攬啦。
無呃大家,小朋友鐘意一樣野真係可以好專一,小周董由收到呢隻小熊開始日日攬住佢訓覺,聽店主講好多小朋友都係一樣,可能知道小熊由自己的衫仔做成,個份親切感或者個份回憶,小朋友一拎上手就感受得到,如果大家想做一隻獨一無二的回憶小熊,請去Smiley Workshop Facebook查詢啦。
www.facebook.com/smileyworkshophk
Smiley Workshop小熊原來有出兄弟版本,或者姐妹版本,嘻~ 兄弟姐妹個個都有先至夠公平嘛 ^^
 除左小熊系列仲有連徐榮B女都鐘意既小兔系列。
同埋小馬系列,連成長紀念被同成長紀念咕臣套都有,如果想睇多D或者了解更多,都可以瀏覽Smiley Workshop Facebook啊。
今次好開心Smiley Workshop仲送出一隻屬於你自己獨一無二的幸福小熊,比小周董世界的讀者,只要依據簡單步驟就有機會得到啦,快d去小周董世界facebook fans page參加抽奬啦 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝品牌提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Mamibuy駐站部落客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerOpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言