2017年5月23日 星期二

塑造立體豐盈效果明顯 @NEAUVIA

上星期提及到早前我去左位於銅鑼灣的完美皇朝MEDIC DYNASTY體驗我的第一次透明質酸注射療程,今次我就同大家分享下整個過程啦,為求真實今次全部相片均無P圖,內文有素顏及打針圖片,細膽朋友就慎入啦...哈哈哈
完美皇朝MEDIC DYNASTY有駐場註冊醫生,所以進行療程前都均需要填寫個人資料,給醫生做紀錄之用。
完美皇朝MEDIC DYNASTY有駐場註冊醫生,所以進行療程前都均需要填寫個人資料,給醫生做紀錄之用。
見醫生前在場的專業顧問會先瞭解我的需要,會問我例如有無藥物敏感,先天或者後天遺傳病等等問題以確保我安全,同埋再簡單講下療程的過程及預期效果。
跟住會影不同角度的相片,等我完成療程後即時作出比較。
入到房間見醫生時,醫生會再次確認我既皮膚狀態後,再仔細講解依隻新一代透明質酸分別,因為NEAUVIA既黏彈性同凝聚性都比過往舊式優越,所以更能夠撫平皺紋。醫生仲會建議我注射那個位置會令到效果最理想,開始療程,醫生會先幫我塗麻醉膏,塗左就會大大減低痛楚,但係需要等麻醉膏發揮作用要用多20-30分鐘,醫生亦都話會有人唔塗麻醉膏,因為過程好快同唔太痛,但係細心既醫生都比左2個壓力球我,如果有痛的感覺,可以比我盡力按下去...
我自己最想改善眼紋及虎紋問題,所以醫生建議使用NEAUVIA進行今次透明質酸注射療程,因為NEAUVIA係最新一代的透明質酸,它的IPN纏結網狀結構使注射的劑量少左,但塑形效果反而更持久。 醫生建議注射NEAUVIA INTENSE在我面上果肌位置,優化輪廓令到果肌位置即時提升左,虎紋位置亦注射了NEAUVIA RHEOLOGY於皮膚淺層位置,幫助有效撫平皺紋。
注射的時候,原來枝針其實好幼細加上醫生控制針頭同注射都好順暢而且都好快手,雖然係新野但感覺醫生已經掌握得好熟練所以注射後再比醫生塑形,其實成個過程都好快。醫生仲係我的眼部附近位置注射NEAUVIA STIMULATE,減淡幼紋黑眼圈,而依隻係令我最心動係佢會令到我激發膠增生效果。
注射左2個位置醫生最後建議我注射NEAUVIA INTENSE在鼻小柱位置,目的係用墊起再塑造出適當嘅長度,咁樣成個樣會更立體。
打完鼻小柱位置出來的效果個鼻真係尖左立體左,而果肌位置變得豐盈,整體輪廓已經向上提升左。


素顏都己經看得出好清楚效果,加埋化妝更加見到成個樣變得立體豐盈,而且非常自然,最驚喜原來鼻小柱打左NEAUVIA後,鼻頭只係突出左少少,但係影相時成個鼻形都尖左,加上果肌變得飽滿真係成個樣即刻後生左幾年咁啊~ 好開心呢!!! ^^

感謝Luqa PharmaceuticalsMatex Lab提供療程體驗,療程效果因人而異。歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言