2016年9月28日 星期三

脫毛要真正永久 @MediLASE

早前坐地鐵時不時見到謝婷婷呢個誘人POSE,我係女人見到都忍唔住停低望多2, 佢係MediLASE代言人, 已經轉左會兩年,今年新一輯影得好高貴好配合品牌形象, 但品牌形象有幾好都要有效果,先有口碑MediLASE兩年取得得20萬真客戶正評, 每日即時於Facebook update, 網站可以一次過睇晒, 想睇真正既口碑,當然要睇真實客戶既正評啦。 可以click 入去睇睇真客戶正評: www.medilase.com.hk 

而我今次真係非常開心, 可以親身體驗MediLASE既永久激光脫毛, 去到尖沙咀The ONE旗艦店, 商場電梯位置己經見到好多謝婷婷出現......非常期待啊!!^^
 MediLASE旗艦店位於尖沙咀THE ONE商場8樓, 一上去見到大大個銀白色設計的LOBBY, 整個裝修都好CYBER好新穎, 好有現代感, 加上佢有個好高既樓底, 令到人入到去完全無壓迫感, 好舒服呢。
MediLASE THE ONE旗艦店我最鐘意就係好似感覺包圍住整層8樓的一排會變色既幻燈管, 其實遠睇仲靚, 感覺好夢幻啊。 我右邊就係好多間顧問房間, 每個客人第一次進行療程前, 光學療程總監都一定會先同客人見面, 了解下客人皮膚狀況, 所以每個MediLASE客人都一定會見到呢排幻燈管架。^^
整個脫毛療程都會有一個二對一的服務,療程總監與光學治療師緊密監察客戶治療進度,以二對一方式服務每位尊貴客戶。 療程總監均考獲「光學療程監督」證書 ,而光學治療師則具備一級專業資格,並通過註冊醫生培訓。有專業既團隊為我服務,整個過程中有任何問題都可以向佢地查詢,令到我非常放心。
療程總監了解過我以往脫毛經驗、身體及皮膚狀況,而所有資料都會有系統地輸入於全港獨有的醫院管理系統「DCIMS醫療電子服務追蹤系統」全方位智能追蹤及監察療程進度 
之後就帶我去到另一邊進入療程用的房間啦,哈~忍唔住不停拍照,,因為環境真係太靚啦,所有野設備都好新、好乾淨、好舒服。
每個客人每次療程都會有自己既獨立房間,我今次係體驗手部激光脫毛,MediLASE 好細心係脫毛前會提供一個PRO-Test,讓客人了解皮膚的狀態是否適合進行光學療程,同時體驗一下PRO-U EPID-COOLING TECHNOLOGY,這個很重要,做任何醫學療程都不應掉以輕心,確保皮膚無問題先可以開始療程。
我其實一直都好忽略我的手毛問題, 因為成日覺得唔粗亦唔算多, 遠睇唔覺眼, 不過其實當行近D, 手部D毛毛都好明顯, 只係我一直懶得處理, 同埋出面太多脫毛公司聲稱永久脫毛, 但實際三兩年就會有毛髮再生既問題出現, 坊間亦有好多不同LASER, 我都唔太知點選擇, 雖然醫學証實755nm比810nm波長的激光更易被毛髮黑色素吸收, 但MediLASE PRO-U™ LASER TECHNOLOGY 相比其他光學技術,其能量更集中地深入毛囊深處,更有效根除黑色毛髮,咁先可以達致理想永久脫毛效果呢。
激光脫毛正式開始,光學治療師會先替我清潔手部皮膚,再用剃刀剃去毛髮,治療師話下次剃毛呢個步驟, 可以自己先在屋企處理, 咁就會更省時方便啦 ^^
治療師好細心地用筆在我手上畫上記號,令到療程時打出來的激光更準確。而MediLASE脫毛用的 儀器內有冷凍裝備: PRO-U™ EPID-COOLING SYSTEM。放射機頭內置PRO-U™ EPID-COOLING SYSTEM,噴出-20度冷凍劑抵銷表面皮膚嘅激光熱能,而又不影響真皮層的溫度,所以整個脫毛過程中一D都唔痛,只係有少少吉下吉下的感覺。
其實真係開始激光脫毛,2隻手加埋整個脫毛過程大約5分鐘左右,真係快捷又方便,做完後治療師會替我塗一層厚厚的LOTION作保濕之用。
因為我皮膚不嬲容易敏感及比較薄,  做完脫毛後有輕微泛紅情況出現, 但治療師話係正常反應, 其實MediLASE 獨家clinical department,監察療程中嘅皮膚情況,同時註冊西醫及光學專家團隊有需要時會作治療後服務;確保治療後嘅肌膚,一定係健康同最靚,令客人安心又放心,不過其實我過左10分鐘左右,手上微紅位置己經退晒,見到手上毛毛無晒, 好乾淨啊 ^^
 睇返前後對比先發覺無左D毛毛, 隻手係會即時乾淨左同白滑左好多啊, 脫毛效果好徹底, 毛孔完全無黑點, 整個脫毛療程大約需要6-8次。治療師話做完激光脫毛後要注意搽返足夠的防晒, 同埋要替手部做多D保濕, 所以HAND CREAM隨身袋就實唔怕自己唔記得啦 :P
原來手部毛髮生長速度較慢,所以下次的激光脫毛療程可以相隔8星期再來,真係夠晒省時又有效果,謝婷婷我地8星期後再見啦 ^^
感謝MediLASE提供是次療程體驗,如大家想了解更多歡迎 click 入去登記體驗: https://goo.gl/6zShBu
 ** 我的讀者仲有專享7!

沒有留言:

張貼留言