2016年9月28日 星期三

精明消費者選擇,平買[真]鑽石 @NsLuxury

 以前買鑽飾好多時都會去大行買, 但今時今日既我己經變得越來越精明, 如果一粒鑽石有晒國際GIA證書, 其實又何必去大行要比貴d價錢呢? 早幾日我就去左位於太子金都商場地庫的NS LUXURY, 呢度保證是[真]鑽石, 因為鑽石都擁有GIA證明,  自然係信心保證啦, 款式比起大行更特別, 什至可以因應顧客要求設計、製作,做到快捷、安全, 同時擁有進口雷射打字印機器, 只要你唸得出既款式佢地都會盡量滿足你既要求, 令到每款產品獨一無二之餘, 品質更有保證
NS LUXURY雖然店鋪地方唔算十分大, 但勝在環境舒服, 店員服務亦好專業, 好有耐心, 完全唔會hard sell, 客人一d壓力都冇, 可以坐係呢張大梳化上舒舒服服睇下有咩鑽飾啱自己。
珠寶顧問好細心向我講解好多關於鑽石嘅知識, 鑽石4C原來係代表Carat克拉重量、Color顏色、Clarity淨度、Cut車工, 我仲學到點分辨鑽石嘅真偽, 鑽石亦唔係越大粒越好, 仲要睇埋色澤, 透光度等等, 見到呢幾粒大大粒既鑽石, 我見到呢度鑽石價錢真係比起大行平2-3成呢!!
 頭先都講過呢度D鑽石有晒GIA證書國際認可, 唔係講笑, 呢度一大叠都係客人落既單同GIA證書, 就知道原來己經有好多精明消費者識得去NS LUXURY揀鑽飾。
 客人除左可以直接去鋪頭買鑽石, NS LUXURY有自家網頁, 客人亦可以先上網揀左自己心儀的鑽石或款式, 唔明可以致電珠寶顧問查詢。
店內只係戒指托己經有超過幾十個款, 總有一款適合你。
 我試左幾款最受歡迎既求婚戒指款式, 女人望住鑽石對眼真係會發光架!!!
嘩~隻戒指真係好靚...粒鑽石真係好閃啊!!! (心心眼中)
 珠寶顧問講左D小八掛我知, 呢度除左有不少女士揀自己心愛珠飾外, 原來呢度好多男士黎買求婚戒指, 求婚當然要保持神祕啦, 所以好多男士聽過珠寶顧問的意見後, 會先揀一隻適合自己價錢既鑽石及戒指托, NS LUXURY好細心可以免費外借戒指量圍比客人, 咁男士們就可以襯伴侶訓著左, 只係用幾秒時間就知佢手指圍幾大啦。
萬一如果有D男士們唔識點樣花心思求婚, NS LUXURY同一間求婚公司合作, 我望過最平6千幾蚊就可以包括一束鮮花、簡單場地報置, 專人拉小提琴, 及最正係有專人現場錄製埋求婚片段, 呢個回憶絕對值得回憶一輩子。
求婚主角當然係鑽石戒指啦,NS LUXURY首創呢個燈盒, 就算係黑暗既餐廳進行求婚, 一打開個戒指盒, 都可以好清楚見到一隻又閃又靚既戒指係入面, 女朋友點會唔SAY YES呢 ^^
求婚成功當然要選擇結婚對啦, 呢2款較為特別, 左邊呢款係日本原廠做, 右邊係機車款, 戒指上D紋理做得非常細緻。
 但我最鐘意就係呢對可以刻上自己名子或結婚日期的戒指啦。
 戒指除左可以帶上手, 立體名子的位置可以變成企身, 有白金同玫瑰金選擇, 如果女仕們鐘意仲可以加上碎鑽, 更顯高貴。
結婚戒指己經揀好, 咁婚宴上都要帶返條D鑽飾用來配襯下晚裝, NS LUXURY有好多不同鑽飾可供選擇。
近年流行簡單款式, 一D簡單鑽飾襯上晚裝不失高貴大方, 晚宴過後亦都可以平時帶, 返工去街帶亦唔會太過誇張。
 店內亦都有好多時尚款式的鑽飾, 包括頸鍊、吊嘴及耳環等。
其實樓上鋪買鑽飾除左價錢比大行平之外, 我覺得佢地會更加珍惜每一個客人, 可以提供到更優質的售後服務, 令客人有信心之餘, 亦都好享受整個購物過程, 嘻~唔講住啦, 我都揀返一件鑽飾賞勵下自己先, 大家如果有興趣歡迎瀏覽 NS LUXURY官方網頁及去佢地既facebook專頁睇下啦。
www.NsLuxury.com
www.facebook.com/nsluxurybox


沒有留言:

張貼留言