2019年11月20日 星期三

緊緻同時去紋 @ALMA BEAUTY儀器品牌所研發的SPA RF PRO-UniPolarTM迴旋射頻

做左媽媽後好多朋友話我身型無乜太大走樣,但媽媽身上的痕跡,外人又點會咁容易睇到,我講緊咪就係我個肚腩同埋大量妊娠紋囉。所以今次好開心可以體驗ALMABEAUTY 的獨家 SPA RF PRO-UniPolarTM迴旋射頻,SPA RF PRO獨有的 In-MotionTM 技術,以球體般滾動式廣泛覆蓋進行深層次射頻,能達肌底 10mm 20mm,真正激發肌底膠原,達至肌膚提升緊緻同減紋的效果。


ALMA LASERS 以色列醫學美容是全球五大激光、射頻、冰點脱毛 科研儀器生產商之一。
5000 多間美容機構臨床實證功效顯得,更榮獲 FDA 醫療美容零事故認證。而呢部儀器
真係好勁,佢有7 大針對功效,例如: 緊緻提拉、 撫平皺紋、 無創收緊線條、 淡化疤痕、 
宮養生、 減淡黑眼圈、 舒緩炎症舊患等。而我今次就係急救我的肥肚腩同埋妊娠紋啦,做之前先度身,原來我腰圍已去到31.......SO SAD!! >.<
做之前會先將普通Baby Oil塗上便可以,再將利用 UniPolarTM迴旋射頻技術按肚,UniPolar 射頻熱效應,除左可以養生暖宮,仲有效消除炎症。 SPA RF PRO 配有 TEC Technology 同步冷卻系統令皮膚表面溫度維持於 40 度左 右,而肌底則到達55-65 , 所以整個療程都覺得好安全同埋好舒服,最緊要係有效果。  


SPA RF PRO 擁有全球唯一 UniPolarTM 迴旋潛力射頻技術,UniPolar TM獨家技術在 2004 年榮獲 FDA 認證,係唯一可以以漩渦式遞進皮下 10MM-20MM 激發 40.68MHZ 變頻速率,對真皮組織進行徹底加熱令膠原大量增生,膠原密度好似泡沫一樣,能一層一層建立膠原,令到皮膚結構更穩固,所以不論面部可做到淡化皺紋,緊緻肌膚,而用在身上可同時誘發酵素增加,加速新陳代謝,達致直正的塑身同時減走妊娠紋。
2 種不同治療頭,分別用在面部及身體治療均可以,面部治療頭就會細D,另外再有一個頭用於眼部,而我今次做身體肚腩位置,所以就要用大的身體治療頭。


UniPolarTM迴旋射頻能有效發出高能量的 UniPolar技術,再配合旋轉式探頭,帶動皮膚中的水分子光速轉動及相互磨擦,隨之產生熱能,當加熱至 40℃ , 均衡地由內而外產生熱力 (深入 皮下 10MM -20MM ) 令肌底溫度升至 55-65 ,我做既過程中會感受到熱熱力,但治療好細心,每一part都會快速地推,熱力唔會太集中, 是平均擴散, 所以過程唔會有痛的感覺。
做完後見到肚皮位置有輕微泛紅都屬於正常狀況,隔一陣就會退,做左大約30分鐘,即時見
到效果,清減左1吋,而且望落無咁腫,成個腰形都出晒黎,我做一次都有咁好效果,治療話
一般整個療程4-6次己經見到成個身形有明顯收緊,我自己都心思思好想再做多幾次呢。





 UniPolarTM迴旋射頻可使用部位:
臉部: 減淡抬頭紋、緩和眼紋、減淡黑眼圈、減走眼袋、收細毛孔、改善膚質、提拉輪廓、 填充面部皺紋、除頸紋
身部: 消減手臂 ByeBye 肉、消除肩頸過勞痛症、減走妊娠紋、溶解脂肪、保養暖宮、疤痕修復、塑形消腩、滅除贅肉

如果大家都想感受下 UniPolarTM迴旋射頻的威力,而家佢地代理商
更開放
<素人體驗>,費用全免,絕無HARDSELL,大家有興趣快D WHATSAPP 預約或者了解詳情啦!!
 https://wa.me/85296687590?text=我想了解美容儀器

Website: https://www.photonmed.com.hk/
Facebook: https://www.facebook.com/almabeautyhk/
#almabeautyhk #almalasers #以色列製造 #sparfpro #almabeauty #香港總代理 #迴旋潛力射頻
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言