2019年11月28日 星期四

[益生菌好處] 提升免疫力同時令腸道健康 @Biostime 兒童HMO天然益生菌

近排開始轉涼,小朋友好易生病,細菌無處不在,再加上小小周董成日鐘意將D玩具放入口,可惜佢呢個年紀又服用唔到維他命丸,所以早排佢成日病攪到我好心痛 ,所以我就比Biostime 兒童HMO天然益生菌佢食用,好多好處的。
小小周董好快就2歲,開始食好多不同食物,有時便便都唔係好暢通,便便唔靚之仲要唔係成日有,所以我近年同好多媽媽一樣,開始比小朋友服用益生菌,因為益生菌好處真係好多,而我喺咁多牌子益生菌入面就揀左Biostime新推出嘅 兒童HMO天然益生菌。買之,我都做左Research架,因為Biostime係全球No.1幼嬰兒童益生菌營養品品牌,加上佢係法國原裝進口,品有一定保,另外,所選取嘅益生菌菌株都有耐胃酸、耐膽汁特性,黏附力強,更親和人體,仲有品質監控,注重菌株保護技術,咁就可以更有效保存益生菌活性狀態,呢啲都大大加信心比我,可以安心小朋友服用
一盒Biostime 兒童HMO天然益生菌有28包,每日早晚1包,細心包裝己經將22包咁PACK好左,小小周董知道呢D係食得既野,即刻好開心,係咁表示想開...哈哈!!


其實小小周董食量都唔細但總係細細粒,有可能因為佢腸道唔係咁健康,令到養吸收得不太理想,而Biostime 兒童HMO天然益生菌好處好多,加入左革命性HMO除左可以有效抑制害菌,仲同時為益生菌提供養分,更有效保存益生菌活性,增加益生菌數目,咁就可以平衡腸道微生態,培養更加好嘅免疫力,而仲有助建立阻隔病屏障,小小周董就無咁易病啦

除左添加左HMO益生菌仲有其他好處,加左短雙歧桿菌M-16V,科研證實有助減少皮膚敏感機會,咁本身有濕嘅小朋友就唔驚啦!而益生菌數量都升埋,每一包嘅Biostime 兒童HMO天然益生菌都含有高170CFU活性益生菌架,研究顯示連續服食3個月,有助減少感染病菌機會,提升到小小周董既身體免疫力,自然無甘易病啦!!
開始進食固體食物嘅小朋友日只需要早晚服用Biostime 兒童HMO天然益生菌各1條,可以直接加入37以下流質食物或飲品中調勻就可幫小朋友補到每日所需嘅益生菌我就會入枝奶入面,簡單方便,仲不含人造色素/香料/甜味劑,可話係無色無味,唔會影到本身枝奶嘅味小小周董就可喺不知不覺間補到足嘅益生菌,增強腸道健同免疫力喇!想效果好d最好於餐前食用Biostime 兒童HMO天然益生菌,同埋如果當天bb有食用母乳或其他含有2-FL 的食物,就唔洗同時食用架喇 ^^
其實小朋友不論玩同學習,只要有健康身體,玩乜學乜都特別快上手啦!所以簡單每日俾小朋友服用Biostime 兒童HMO天然益生菌,就可大大小朋友抵抗力,維持腸道益菌平衡,仲可以 幫助營養吸收 Biostime 兒童HMO天然益生菌咁多好處,絕對係我益生菌推薦品牌。

你都想比小朋友親身體驗兒童HMO益生菌提升免疫力,Keep住腸道健康?立即為小朋友參加 “170億腸道小護衛90天體驗計劃”啦~http://mailer01.net/1/a71ieUK


#Biostime #biostimehongkong #合生元 #兒童HMO益生菌 #防敏 #活性益生菌 #提升免疫力 #腸道健康 #嬰幼兒適用 #倍護腸道 #HMO益生菌 #HMO及益生菌組合  #全球No.1幼嬰兒童益生菌營養品品牌 #萬寧獨家發售
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Biostime 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言