2019年11月17日 星期日

屋企多左個牙醫 @Oral-B 無線水牙線

早幾年試過牙痛真係感受到咩叫牙痛慘過大病,自從個次之後我好注重自己牙齒問題,日常除左早晚刷牙,每晚用牙線漱口水都差不多己成為習慣,不過估唔到好多人同我一樣食飯後習慣用牙籤清潔牙縫,但原來咁樣好容易傷害牙肉,亦會令牙縫變闊,所以好開心今次我可以體驗 Oral-B 無線水牙線,佢有效清潔口腔死角位,超簡單就可以沖走牙縫間食物渣滓,仲可以同時按摩牙齦,日日用就好似屋企多左個牙醫咁,牙肉牙齒同時潔淨 ^^
我以前比較少接觸水牙線,原來水牙線可清潔牙縫、牙周袋及按摩牙齦,仲可以減少流牙血, 患牙肉問題的機會,而呢枝 Oral-B 無線水牙線,就可以深層清潔牙縫同時按摩牙齦。
 Oral-B呢款最新推出的無線水牙線使用非常方便,最鐘意佢無線設計,同埋拎上手感覺好輕好細,我見之前有D水牙線係有線同埋有大大個水箱,放係廁所實在阻左不少位置,而家無線設計方便用之餘亦都夠晒慳位。
使用好簡單,一鍵開關就有可有 3 段水力選擇 ,佢有OxyJetTM 高效活氧微分子氣泡噴射技術,將空氣加壓混合到水中形成活氧微分子氣泡 (水中充滿百萬微分子氣泡),有效清除牙齦間的牙菌膜及食物殘渣,輕柔按摩牙齦,強力水柱噴出,深入齒縫、 齒齦及牙周間,清潔口腔死角位,如牙齦邊緣、大 牙後側、舌側等。

水牙線除左可以幫助改善牙齦健康,加強口氣清新,平時都可以用佢清走食物渣滓,咁就唔洗用牙籤令到牙縫變闊我未水牙線之前同好多人一樣,都會覺得水柱會唔會太大力用起來會覺得痛,或者會容易沖損牙肉等等呢?
但用左Oral-B 無線水牙線後覺得完全無呢個問題,而且用佢真係可以更方便清潔牙線較難清潔的地方,例如用牙線比較方便清潔牙齒前側面,但後面大牙位置較難清理,呢個時候用水牙線就完全無問題啦。


我用既時候覺得水力真係夠晒強,可以將D污糟野一次過沖晒出黎,就好似深層清潔一樣爽快,但唔會有痛的感覺,所以任何人都可以用得,小周董有時大牙位自己刷牙比較難清潔,我都會用水牙線幫佢DEEP CLEAN下,如果有D朋友箍牙、植牙、牙肉問題,或者帶牙套就更加適合使用水牙線。
使用簡單,清潔同樣簡單,噴頭可以拆出來洗,長時間使用有機會令細菌積聚,建設 3 個月或大病後更換一次水牙線噴頭,同埋水牙線的水箱位除左入水之外,亦可以放入漱口水進行深層清潔,咁從此牙齒牙肉都咁健康,以後都唔會有牙痛慘過大病的煩惱啦 ^^
總括我對Oral-B 無線水牙線的評分非常滿意 (滿分: ★★★★★) 
易用度: ★★★★
沖水力道: ★★★★
實沖清潔效果: ★★★★★
整體評分:★★★★★

#OralBHK #無線水牙線 #水牙線 #水牙線 推薦 #牙縫清潔 #按摩牙齦 
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Oral-B 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言