2019年11月6日 星期三

澳門手信必買澳門英記餅家

年尾又到清假時候,快閃旅行最方便都係去澳門,21日夜玩完成個人都好RELAX,走之
前點都要D手信返公司,以前每次去澳門旅行都一定要去一轉澳門英記餅家,因為佢好多野都好好味,所以每次買澳門手信我都係揀佢。
澳門英記餅家始於 1928 年,係澳門最老字號餅家。歷史悠久真係九十幾年都不變,唔單
止澳門人意,連好多遊客好似我一樣都來做澳門手信嘅必備選擇
佢嘅杏仁餅喺澳門最出名,仲有好多口味選擇,包括原味、肉鬆、蛋黃、黑芝麻、瑤
柱等多款口味,各具特色;仲有健康清甜的海藻糖口味,我食緊呢款黑芝麻杏仁餅
係精選泰國優質綠豆粉,加入美國杏仁和頂級芝麻粉, 由老師傅精心製作,清甜的綠豆胚底與香濃醇厚的芝麻非常夾,每一啖仲食到好香脆的杏仁粒,下午茶食認真一流。


另外我超鍾意呢款迷你瑤柱杏仁餅,因為加入左元貝,味道鹹鹹香香,鮮味十足,一口
一個,食到停唔到口。


而呢款蛋白蛋卷 (盒裝) 係我私心推介,因為佢選用歐洲上乘牛油、美國小麥麵粉、雞
蛋清而成,蛋香突出,更加鬆脆,口感與眾不同。唔單止我同老公鍾意食,連小周董都食到停唔到口,我知道除蛋白味蛋卷,仲有香葱、綠茶、芝麻、榴槤、蛋白、朱古力等口味,另外近年佢仲推出左竹炭蛋卷同埋海藻糖蛋卷,食得出唔太甜,絕對係來到澳門買手信嘅必然之選,蛋卷都有咁多種口味,實有一款啱你呢!

其實澳門英記餅家的產品有好多,包括:杏仁餅、鳳凰卷、蛋卷、葡式曲奇、中式糕
餅、 肉乾、涼果等特色手信,仲有賀年糕點及中秋月餅等節慶食物。產品包裝
全部都好精美,送禮自用都一樣適合呢。

澳門英記餅家現有十多家分店,遍佈澳門好多熱鬧景點,其中包括大三巴,官也街,各大
五星級酒店如澳門威尼斯人,銀河酒店以及澳門外港碼頭和澳門國際機場等。大家有興趣記得去試下啦 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝英記餅家 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言