2019年11月24日 星期日

母乳配合奶粉餵哺經驗談

我同好多媽媽一樣,大小周董出世都選擇餵哺母乳,因為母乳比到BB最天然、最健康的營養,所以我相信大部份媽媽都會努力嘗試比BB飲母乳,但我亦聽過身邊好多朋友餵唔到母乳嘅例子,好多媽媽例如休息唔夠、生病或者壓力太大等等好多因素,都會令到母乳數量好少,媽媽會因為咁而好自責,部份仲出現產後抑鬱情況添。
我第二胎生細佬時心情同休息都幾好,所以奶量非常充足,相反第一胎因為太緊張壓力太大,令到母乳嚴重不足, 無奈之下3個月後決定比小周董飲奶粉順其自然啦,唔好勉強自己 ^^

如果真係餵唔到母乳都唔係任何人的錯,同埋其實可以母乳配合奶粉餵哺一樣無問題,絕對唔好因為想餵全母乳而令到自己情緒受影響,我當初都比較左幾款,最後我選擇左美贊臣EnfinitasEnfinitas係市場上唯一一個含有乳鐵蛋白的奶粉品牌。乳鐵蛋白係一種珍貴的母乳營養,即係喺初乳入面,母親產後首數天所製造的乳汁,含有非常豐富的乳鐵蛋白,在嬰兒出生後的首數個星期,提供關鍵的免疫保護,所以乳鐵蛋白係好重要架!!
大小周董由細到大都係飲用美贊臣Enfinitas奶粉,到小周董而家快6歲佢都仲飲緊奶架,因為新出左Enfinitas S4,當中營養更適合小周董呢個歲數飲用,有助佢健康成長,不論去玩或者學習都特別投入呢。

我每個月都透過e訂購 https://bit.ly/2JY7C3e 購買奶粉,網上買就更方便我呢d在職媽媽,當然其實係個人護理店同超級市場亦都有得賣,而家見到大小周董健康又有活力,我相信我當初的選擇絕對係正確的 ^^
#美贊臣Enfinitas #Enfinitas4 #初乳重要免疫成分乳鐵蛋白 #原生營養乳鐵蛋白 #源自母乳啟
發 #媽媽的天職 #最珍貴最重要最接近
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言