2017年2月8日 星期三

有效去除塵蟎細菌 @Princess3D高壓噴射式蒸汽燙斗

小周董遺傳左我的敏感底子,個鼻同皮膚都唔係咁好,所以我屋企經常都要保持乾淨,減少灰塵細菌,但塵蟎就真係唔係咁容易可以清除,尤其埋藏d公仔入面的塵蟎真係好難清潔,所以今次好開心可以體驗Princess推出的3D高壓噴射式蒸汽燙斗產品通過英國抗敏協會測試,證實能有效殺死96.3%塵蟎及99.4%細菌,減少床褥、沙發、窗簾、衣物、毛公仔上的致敏原。佢有特設高壓噴射泵3D鍋爐加熱系統,確保蒸汽夠快、夠多、夠乾,除了普通蒸燙衣物,仲可以用來清潔、除異味及殺菌之用,真係一物多用呢。^^
開箱就當然搵爸爸幫手看說明書,睇下點砌好個蒸汽燙斗,其實係我懶睇說明書姐,原來安裝好簡單架咋,爸爸三兩下,用左5分鐘就己經攪掂。
我覺得蒸汽燙斗外型好COOL,小周董話好似個機械人咁有型,有伸縮支、衣架、輪子,仲有不受熱蒸汽管及不受熱手柄,就唔需要擔心D蒸汽燙親雙手啦 ^^
設顯示燈、備有2250熱力輸出、2種蒸汽量選擇,仲可移除2公升儲水箱多用途配件
 腳踏控制的自動電線捲縮裝置,收電線一踏就攪掂,真係非常方便。
Princess3D高壓噴射式蒸汽燙斗尺寸:23() x 32() x 30(厘米,唔算好闊收藏起來都好方便。拉到最高整個蒸汽燙斗連掛衣架有成162厘米高,哈~同我成個人差不多高呢 ^^
如果唔想要咁高,只要輕鬆夾一夾就可以調較不同高度。
調較到同小周董差不多高度,過多2年可以叫佢做小幫手,學下點燙衫呢~哈!! 
特設儲存袋收藏直毛刷、絨布毛刷及摺痕壓燙器配件。
每星期總有一大堆衫要燙,Princess3D高壓噴射式蒸汽燙斗只需要1分鐘便能快速預熱,仲可以持續排放蒸汽達65分鐘,咁使用上來就更加節省時間啦。
2種蒸汽量選擇(I/II)的體貼功能,方便清理纖柔衣物及至厚窗簾、沙發和床墊等傢具,深入地滲透布料底層,高效殺菌,最好有防止過熱及燒乾感應裝置,以後唔需要再擔心燙燶衫呢 :p
高端科技,高壓噴射泵、3D鍋爐及加熱系統,確保蒸汽夠快、夠多、夠乾。
 絲質裇衫一般燙斗只能夠隔布燙,睇下用Princess3D高壓噴射式蒸汽燙斗可以直接接觸絲質衫表面,而且完全無事,只要幾分鐘就可以快捷地燙好一件絲質裇衫喇 ^^
另外蒸汽燙斗的熱蒸汽可溶解廁所及廚房充滿油污之地方,更可用於除掉舊牆紙,嘩~好勁啊!
除左可以蒸汽燙衫外,最吸引我當然係可以用佢用來殺菌,因為Princess3D高壓噴射式蒸汽燙斗己經通過英國抗敏協會測試,證實能有效殺死96.3%塵蟎及99.4%細菌,減少床褥、沙發、窗簾、衣物、毛公仔上的致敏原。
以後d毛公仔唔洗再比錢出去乾衣店洗,每星期用蒸汽殺菌一次,屋企少左細菌同塵蟎,我同小周董的敏感狀況都有改善,咁以後我都可以放心比小周董晚晚攬住佢個幾隻心愛熊bear bear 訓覺喇 ^^
3D Pressurize Vertical Steamer Deluxe (Model: 332833)
3D高壓噴射式蒸汽燙斗
總代理:大昌貿易行有限公司

產品查詢:2262 1637
各大經銷商有售

沒有留言:

張貼留言