2017年2月6日 星期一

勁抵啊!! $199買成套Dr.MAX迪士尼百科全書

小周董爸爸非常鐘意睇書,所以佢好想培養小周董有濃厚的閱讀興趣,我當然100%支持同配合啦,第一步我先將屋企部電視機冰封,每天只有1小時英語DVD時間,第二步每星期帶小周董去圖書館,第三步就係每天都有親子閱讀時間,其實小朋友無左電視或電子產品的吸引,對書本興趣自然大大提升,加上爸爸媽媽同小朋友一齊睇書,一家人都好享受呢個溫馨時刻,所以小周董今次好開心收到Dr. MAX呢套迪士尼百科全書,又有新書可以同爸爸媽媽一齊睇啦~ YEAH!!! 
呢套書包裝真係好靚,好似一個迷你書櫃咁,好大盒,最正係~ 而家做推廣只係 $199咋,平時去迪士尼買個盒都要百幾蚊啦,真係好抵呢!!! 小周董見到盒面有隻大米奇己經好興奮,急不及待想快快手打開來睇呢^^ 
包裝盒內除左有迪士尼百科全書外,仲有4個小櫃仔,盒上有非常精美的插畫,一打開個刻我同小周董都忍唔住..."嘩.....!!"左出聲呢...因為真係好靚呢!!。
喜歡迪士尼卡通人物的小朋友,這套書可以協助培養小朋友的閱讀興趣,這五套書籍的內容比初階的略為詳盡,而且更會標示重點詞語。內頁同樣附有迪士尼卡通人物及精美圖片,有大大隻字介紹動物名稱,亦有細字講解動物特性等。
百科全書-大自然、地球、動物
這三本書的尺寸比其餘的較大一點,內容比較簡單易明,是初階的選擇。可為幼兒作一個基礎,入面印有可愛的迪士尼卡通人物及精美圖片,配上簡單英語家長在旁教導說明更可以進行親子共讀。
書內所有都係真實圖片,咁我同小周董講解時就更加容易明白啦。
動物篇
由陸上行走、天上飛行、海裡的生物、昆蟲都已包括再內。

地球篇

簡單介紹地球有的事物,植物、種子、花朵、山等。

大自然篇

地球有的四季、天氣變化、太空。
除了以上三本較為大一點的初階百科全書外,另有四套重點項目的百科全書,每個系列共有三冊。

進階重點五大項目: 動物、地球、大自然、太空、恐龍


1.動物篇

分成了三冊書,每冊分成了海、陸、空的動物/ 生物,已包括了昆蟲類別的生物.
2.地球篇
同樣分成三冊,每本都有重點的題目,如地球的天氣(颱風)、或地殻移動(地震)的形成、災害等等.
3.大自然篇
三冊書籍,主要是講述樹林與動物的介紹及資訊等。
4.太空篇
你喜歡巴斯光年嗎? 這一冊他就是主角了,內容當然與太空、星系、星星資訊為題材吧! 就連星座都有介紹。
5.恐龍篇
恐龍你害怕嗎? 我由細到大也非常害怕,每次見到侏羅紀公園都會打冷震!! 這三冊書就是介紹恐龍的一切,你想知嗎? 雖然我害怕,但我還會想去了解的.
屋企部電視己經好耐無播放過正常電視劇,除左一小時用來放英語DVD比小周董睇外,其餘時間我地都係用來睇書,所以小周董都特別鐘意同我地一齊既閱讀時間,佢見到書上有好多動物,仲一邊睇一邊扮動物叫聲添~哈哈
百科全書除了可以睇之餘,設計成一個櫃仔,我真係覺得好實用,。
我係櫃仔入面放左D英文字母磁石,睇書期間可以同小朋友玩埋串字,小周董不知幾ENJOY ^^ $199送禮自用都非常合適,真心覺好抵,但今次優惠只限直接上門市自取,記得留意營業時間啦。
地址: 葵涌葵昌路 41-49 號樂聲工業中心 20 樓 B 座
營業時間:星期一至五 09:30am-1:30pm, 2:30pm-6:30pm
     星期六 10:30am-2pm星期日公眾假期休息)

電話: 3428 2782
其實除左我呢SET百科全書, 仲有另一套迪士尼Positive Energy 28 書套裝都好精彩架。
佢有齊28本迪士尼卡通的故事書,同樣以迷你書櫃形式推出
原價$2980 現優惠價$1380
有興趣朋友可到以下網址或到專方網頁PM佢地啦~ 講底係"小周董世界" FANS仲有額外優惠架^^
http://www.dr-max.com.hk/index.php/chi-thehearthasahand.html

https://www.facebook.com/drmaxhk
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝DR-Max提供產品體驗,歡迎產品試用、出席活動或任何邀稿,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
我其他15個BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言