2017年2月15日 星期三

Laser Facial都可以Mix & Match @FACE COLLEGE

 以往都做過好多不同既laser facial但效果都係未如理想,原來每個人皮膚都不一樣,究竟做d咩treatment先係最合適,一定要來個DIY,由註冊專業醫生度身訂造一個完全最適合自己的療程咁先會有效果嘛,今次好開心可以來到FACE COLLEGE體驗佢地 皇牌療程「Mix & Match」中的「Determination」療程。
 FACE COLLEGE有幾間分店,我去尖沙咀海港城世界商業中心分店,地點非常容易就找到,去到環境好舒服,我來到先需要填妥一份問卷,好讓註冊專業醫生知道我真正的要求及期望。
FACE COLLEGE內有幾位註冊專業醫生,有醫生在場當然做任何療程時都放心得多啦。 
做療程之前先需要見註冊專業醫生,所以需要先到化妝間先落妝,醫生會仔細分析客人的皮膚,探討問題成因,設計針對性的治療方案。醫生會因應妳的皮膚狀況,為妳配搭出最有效的療程方案。每次進行療程前都可以先接見醫生,以了解皮膚改善進度,更可因應特殊情況,適時調整療程方排。
見完醫生後就要去影張做療程之前的相片,好讓下次去的時候再作比較。
 我這次的療程類別是Determination重點打散色素,改善暗瘡後紅印/初成的暗瘡印。一開始會先洗面,治療師知道我之後要去街,無幫我落到眼妝~嘻, 多細心呢 ^^
洗面後先用Microdermabrasion 碳化鎢磨皮,磨皮能針對膚色不均、毛孔粗大、黑頭粉刺、皮膚粗糙、暗瘡、皮膚敏感等問題。
磨皮只有一D吸啜感覺,一D都唔痛,但磨皮後見到自己D黑頭少左,面色亦都顯得更白淨。
呢部就係今次做LASER FAICAL的儀器,可以按客人個人需要有不同的模式選擇,進行不同的治療。治療師今次會為我進行2個模式
1個模式係幫助我減淡面上紅卬,暗瘡卬,仲有美白同緊緻作用。
T字位就進行收毛孔及淨化模式,好讓黑頭不再咁容易出現。
全個療程大約15-20分鐘內完成,做完LASER FACIAL後皮膚完全無泛紅情況,即時見到皮膚比之前白淨左,而且緊緻度提升左不少,療程後記得要加強日常保濕同埋做足防曬。
一星期後就算無化妝出街,朋友都睇得出我毛孔較之前細左,而且長期有白裡透紅的感覺,做一次效果己經咁明顯,治療師話大約2-3星期做一次,幫助骨膠原更新,效果會比今次更好。
另外,FACE COLLEGE 特別配合皇牌療程「Mix & Match」設計了3款香水,並以3款療程名稱「Passion」、「Determination」及「Courageous」命名,完成療程後可免費獲贈,我就揀左 DETERMINATION,清香又持久就最啱我呢。
現在你都有機會得到啦!快d打去FACE COLLEGE預約試用療程體驗啦 ^^
免費醫生皮膚分析 + 專屬您的個人化皮膚急救方案 
首次體驗$880
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝FACE COLLEGE提供療程體驗。
歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.comOpenRice



沒有留言:

張貼留言