2017年2月22日 星期三

冬天脫毛最好 @MediLASE第3次脫毛體驗

不經不覺今次己經係我第3次去MediLASE進行激光脫毛體驗,每次去到THE ONE旗艦店都覺得特別舒服,除左地方夠大之外,其實我最鐘意係佢地既服務態度真係個個都好NICE呢 ^^
每次姐姐都會問我飲乜,我原本話我有D喉嚨唔舒服飲熱水就可以,但姐姐推介我飲菊花蜜,話幫我滋潤喉嚨,真係好細心呢 ^^
我做手部脫毛,治療師話我進行4-6次激光脫毛療程己經可以達至永久脫毛白滑效果,所以其實唸落冬天做脫毛都幾好,快D完成療程,到夏天就可以去沙灘盡情show off下我對無毛毛的白滑靚手~哈哈
準備脫毛前治療師會先幫我剃走毛髮,其實做完2次療程後,我手上D毛毛己經生長得好慢,我完全無處理過,都只係出左一D好短既毛毛,所以治療師只係輕輕幫我剃走毛髮己經可以。
治療師會在手上畫線確保唔會有任何差錯,用呢部全球No.1 MediLASE PRO-UTM LASER TECHNOLOGY1,我其實絕對放心,因為呢個技術己經被醫學證實為最快、最有效徹底解決毛髮問題。
開始療程都係會帶上眼罩保護眼睛,整個療程見到治療師好細心,不時會問我有無咩不適。
有頭2次經驗,我己經知道脫毛過程係完全唔痛,因為MediLASE擁有全球專利表皮層冷凍系統PRO-U™ EPID-COOLING SYSTEM,在激光發放前 0.2 秒釋出 -20℃ Cryogen 冷凍劑,即時冷凍表皮層而保持毛囊溫度不變,所以可以做到無痛而有效的永久脫毛效果。唸返以前聽朋友講脫毛要敷冰或者敷凍GEL,冬天做脫毛凍到死死下,哈~ 而家係MediLASE脫毛唔洗敷冰,冬天先係脫毛最好時機呢!!
完成療程後我手上都有少少微紅情況,不過治療師都係好普遍,過一陣就會無事,搽完LOTION後己經舒好多,加上冬天著長袖衫亦唔會影響外觀,但脫毛後就要切記做好防曬保護
,同埋在脫毛部位加強保濕護理。
做完第3次脫毛後見到自己雙手真係比之前白滑,真心比個GOOD MediLASE的激光脫毛療程,如大家想了解更多,或者想親身試下MediLASE脫毛效果,就 click 入去呢條link登記體驗啦https://goo.gl/6zShBu

沒有留言:

張貼留言