2017年2月28日 星期二

產後脫髮有救了 @EUROASIA 歐亞美創


生完小朋友後我同好多媽媽一樣都有產後脫髮,雖然小周董己經3歲,脫髮問題己經無初初咁嚴重,但無奈我本身頭髮本身己經唔算多,加上產後脫髮問題令到頭髮生長得好唔健康,分界變得好明顯,之前都試過好多方法,但效果都唔太理想,今次好開心可以體驗歐亞美創生髮活髮療程,令到我d頭髮健康左,脫髮問題自然大大得到改善啦。


今次我去左銅鑼灣區分店,地點係正 Times square對面非常容易就搵到,去到先知道          歐亞美創原來係採用先進韓國科研生髮治療技術Technical Korea作各種針對性專業頭髮治療,並榮獲FDA國際醫療權威認證及韓國Korean Intellectual Property Office專利認證,加上見到店鋪內左幾個奬項,令到我對療程成效信心大增呢 ^^


每次療程都在獨立房間進行,房間乾淨清潔。連枕頭上的墊都係會每次更換,確保衛生。

今次療程的儀器係引入左韓國科研生髮治療技術,以非手術高科技導入吸收技術,同時利用光學療法及電流法等先進治療方式,不同機頭有不同功效,刺激及活化頭皮皮囊細胞增生。配合純天然草本成分精華、人參、河首烏、墨旱蓮等活髮藥材,層層滲入頭皮,以固本培元方式改善頭髮問題,達致髮根重生,白髮變黑功效。


療程開始首先係去除頭皮上角質及平衡PH值,利用負離子噴霧頭皮注氧,深層清潔頭皮,噴霧噴出既時候有d涼涼地既感覺。


再導入精華營養補充,以先進微電流導出頭皮油垢,配合按摩髮根,能有效針對疏通毛孔及頭皮健康,按摩大約5分鐘期間真係覺得好舒服。


利用不同機頭,以負離子技術及氣壓的強度,均勻滲透養髮及導入再生精華,直達底層頭皮,刺激頭髮重生。每次更換不同機頭時,治療師都會設定不同程式,呢部儀器就可以從髮絲根本改善頭皮層健康、淨化及幫助頭髮重生,輕鬆告別頭髮困擾。

差不多去到治療尾聲,會以微電光波震動及離子導入,促進頭部血液循環,能舒緩及靜化,促進毛髮再生。採用特別微電流導入,令頭皮能有效吸收營養,加速再生能力。因為有少少震動,所以頭髮會有少少被拉扯的感覺,但一d都唔痛的。

整個過程完全唔痛,治療師間中會按摩頭部,令到精華液吸收,有時真係舒服到差D訓著左~哈!

差不多做完見到頭皮及頭髮都變得濕潤,整個頭皮都充滿了精華液。

呢個時候再照15分鐘紅燈,可以刺激血液循環,令到精華更加深入滲透頭皮底層。照燈時有少少微熱感覺,治療師亦會用毛巾遮住雙眼,呢個時間亦都係我訓覺既時候啦~哈!! 

療程當然無可能一次見效,但做多幾次會發現頭頂多左d碎毛毛,即係頭髮開始健康生長啦,其實除左好似我呢d產後脫髮,好多都市人常見的白髮、脫髮、M字額、髮線向後移等問題,都可以利用今次療程改善頭髮根本問題,以達致加強並促進白髮變黑、黑髮濃密及再生的效果。

呢個療程唔洗打針食約,簡單用儀器,我只要訓係度就可以刺激及活化頭皮皮囊細胞增生,整個過程60分鐘內完成,真係快靚正呢。治療師建議我做完療程後當天唔好洗頭,為左達致理想效果,我當然會聽話啦 ^^ 如果大家對療程有興趣可到以下網址預約登記「免費專業頭皮診症」服務啦。http://hairregen.hk/promotion.html

EUROASIA 歐亞美創官方網站: http://www.eifc.com.hk/
Hair Regen 官方網站: http://www.hairregen.hk/
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝歐亞美創提供療程體驗。
歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.comOpenRice

沒有留言:

張貼留言