2016年6月5日 星期日

RF瘦面即時見效 @MAGGIE BEAUTY

HIFU聚焦超聲波近年好流行, 早前我都去體驗過, 如果效果想KEEP得好D效果持久D, 除左頭2年最好每半年做1次HIFU, 原來仲有其他方法都可以KEEP到瘦面架!!! 好似我今次就去左MAGGIE BEAUTY體驗 RF射頻科技纖面療程, 同樣可以做到緊膚瘦面既效果, 瘦面效果仲要即時見到添。

去到MAGGIE BEAUTY銅鑼灣分店, 一入門口己經被一大盞的水晶燈吸引住, 好靚啊
門口右邊就係比客人使用的梳妝台, 基本的風筒、梳等設備都好齊全。
 等緊美容師期間, 周圍八掛下美容中心環境, 無意中見到原來MAGGIE BEAUTY都拎過好幾個傳媒頒發的美容奬項, 證明佢地既服務一定頗有保證呢 ^^
 加上佢地係美容界原來己經31年, 難怪儲落咁多星級客人啦。
等左5分鐘左右, 己經安排好一間獨立房間進行美容療程, 私隱度高., 房間大小剛好, 美容床亦唔會太細張或太硬, 可以比客人舒舒服服進行療程。
開始療程前美容師先會替我落妝同洗面, 美容師手勢非常好, 用按摩手法洗面, 太舒服啦!!!! 如果再洗耐D, 我唸我應該會訓著左~哈
呢部就係RF射頻科技纖面療程用既儀器, 每次療程進行約20分鐘。
療程中, 客人一定要手執一枝導入棒, 等微電流可以刺激皮膚吸收。
 塗上面部緊緻精華, 療程就開始啦。
 美容師先從我左邊面開始打轉, 由下至上打圈式地進行按摩及導入, 皮膚會感覺到少少微暖, 但一D都唔會過熱或有痛既感覺。
每邊面大約做10分鐘, 全面總共20分鐘療程, 美容師亦會做埋雙下巴同頸側淋巴位置, 老實講如果唔係要影相, 真係舒服到會訓著啊 ^^
最後做埋個保濕面膜今次療程就大功告成...(終於忍唔住要訓啦~ZzzZzzz.....) 等待20分鐘後, 除去面膜、洗面、塗上面霜眼霜,整個療程大約60-90分鐘內完結, 急不及待睇下效果先 :p
我自己睇到前後對比照都嚇左一嚇, 因為效果真係好明顯, 見到雙下巴位置尖左, 側面睇成個輪廓都向上提升左好多
來個正面照, 塊面無咁水腫, 成個面型向上即時提升, 包包面都顯得瘦左,  太開心啦, 無可能唔推介比大家, 所以大家如果想瘦面有緊緻提升效果, 但又暫時未接受到做價錢相對較高既HIFU 療程, 咁RF射頻科技纖面療程就應該適合你啦^^


療程由瑪姬美容集團MAGGIE BEAUTY提供、療程效果因人而異,如有意了解更多請登入以下網址查詢。
www.maggiebeauty.com

www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言