2016年6月24日 星期五

KATE SOMERVILLE 速效柔亮更新面膜

近年我D膚質開始走下坡, 原來女人過左30皮膚質素真係會越來越差, 搽左好多護膚品都好似幫助不大, 有次去做FACIAL問開美容師, 佢話原來係我角質層太厚, 所以搽再靚既護膚品都徒勞無功。 今次可以體驗係荷李活首屈一指專業美容護膚專家Kate Somerville速效柔亮更新面膜系統中的 深層磨砂護理, 可以溫和去角質之餘更有效清除粉刺、黑頭及其他污垢,令肌膚平滑、明亮、有光澤。好多荷里活明星都愛戴, 難怪係香港越來越多人認識呢個品牌啦!! 

 KATE SOMERVILLE ExfoliKate®磨砂系列深層磨砂護理可以去除老化角質層,令肌膚重現亮澤,效果好似係專業美容中心做完療程既效果一樣。

每枝產品都以密封式包裝, 確保入面d美容成份唔會流失。 吱出黎係深綠色, 質感都幾厚身, 聞落無乜特別大香氣, 因為成份全部都好天然, 主要成份可以參考以下資料



  • 木瓜、菠蘿及南瓜酶:都是有效去除死皮細胞的天然成分,又不會過乾。


  • 乳酸是一種去角質層的天然果酸。
  • 紫檀木和肉桂萃取物:能刺激微循環。
  • 蜂蜜和維他命E:能令肌膚平滑、柔軟。
  • 蘆薈:有助舒緩肌膚。
  • 維他命A和C:促進抗氧化的功效。
  • 大豆脂質:增強肌膚的天然屏障功能。

  • 先用上手試試, 好容易推開, 感受到有一d好幼細既磨紗分子,  有效深層清潔皮膚上既污垢。即時見到手上肌膚變得更平滑!
     急不及待用上面試試, 洗完面後, 面上仲係微濕時, 塗上速效柔亮更新面膜, 輕輕按摩大約30秒, 期間覺得皮膚與幼細既磨紗分子磨擦, 感到毛孔正在進行深層潔淨。
     鼻頭位置我會加多少少時間去按摩, 有效去除黑頭粉刺, 不過始終有磨紗成份記得切勿大力按摩。

    打圈按摩約30秒後,再靜待2分鐘,感到皮膚會有少少棚緊的感覺,之後再用暖水洗淨,並輕輕拍乾便可。建議每星期使用一至兩次,早或晚用皆可。
    洗乾淨後塊面無晒棚緊感覺, 即時見到皮膚白滑左, 肌膚有反彈性同光澤, 好少讚我既老公見到我, 竟然都讚我塊面好似發光咁~哈哈。
    再望真D~連鼻上黑頭粉刺都少左好多, 證明深層潔淨同去角質效果非常理想。
    之後我會即時做反個MASK, 皮膚會特別吸收面膜精華, 之後再搽任何面霜都事半功倍啦!! 係屋企都可以做到平時我去完美容院後既亮白效果, 呢枝 KATE SOMERVILLE 速效柔亮更新面膜真係好岩我啊~ 你地有興趣可以去以下官方網址睇下銷售地點啦!
    http://hk.katesomerville.com/tc/store-locator/store-hong-kong

    #感謝she.com 及 KATE SOMERVILLE產品提供試用。
    www.facebook.com/1437ritaandhim
    歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
    其他BLOG分享包括: 

    沒有留言:

    張貼留言