2016年6月6日 星期一

夏天大愛超自然色系唇彩 @NYX BUTTER GLOSS

 
夏天來到, 我平時的妝容都會較為清淡, 夏天免得溶妝嚴重, 有時都係基本搽下防晒、畫下個唇就算, 今次收到NYX BUTTER GLOSS , 顏色正合我心水呢!
唇彩是我最喜歡的淡淡蜜桃紅色, 令到咀唇望落更豐盈, 
美國品牌, 信心保證
今次我體驗BLG 08號色系, 自然色調, 我最愛 ^^
開蓋聞到輕微雲妮拿香味, 唇掃筆型設計, 方便控制.
未塗任何唇妝前, 唇色較白 (成日比人話似病 =.= )
唇彩質感唔會太油, 好容易推開, 亦都好易上色.
顏色自然十分配合我淡妝的造型, 好有春夏的感覺。

#感謝Shop評 及 品牌產品提供試用。
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言