2016年6月19日 星期日

鍋居慳錢之選 @迷你倉 一網全搜

我其實唔算係購物狂, 我買野比自己都唔算好多, 但HimHim出世後我買佢d野就真係好捨得, 買衫買鞋買帽買玩具買教學用品....等等等等, 總之所有得意野都想買晒比佢, 朋友都笑我係咪嫁左入豪門...屋企有幾千呎大? 哈哈哈
豪宅就無喇, 鍋居就有我份>.< 所以我買還買, 要搵地方放真係好傷腦筋, 小朋友又大得快, 好多BB衫仔同鞋仔己經唔岩著, 送得出都會送比朋友, 但有D真係好靚好得意, 同埋自己仲心大心細緊會唔會生第二個, 所以好多衫仔都想自己KEEP多2年先, 但越KEEP越多, 除左要出動紅白藍, 連膠箱都由地下放到上櫃頂, 有時真係想搬大D地方, 等阿仔可以多D空間活動之餘, 我又可以多D地方放野。
不過香港吋金尺土, 想搬大D租金閒閒地多$3-4000, 要唸個慳錢方法, 第一時間考慮到Ministorage, 但香港地真係有好多間迷你倉, 要搵間平靚正真係好頭痛, 不過原來近排有一個新網站服務 storage-select.com 可以睇晒全香港迷你倉資料, 平台上有十幾二十間不同公司的迷你倉, 可以即時網上預約睇倉時間, 我地親身睇過後覺得合適先比錢租倉, 最重要可以比我格下價, 搵間最近我又最平迷你倉。
現在成功租倉仲送$100 GoGo Van 回贈, OHHH~咁運送物品就更優惠更方便啦.
咁正! 等我上 storage-select.com 研究下點租倉,同大家分享下先。
首先可以揀左租幾耐先~ 由租1個月至租1年以上都可以選擇, 之後再輸入最近地區既迷你倉.
以我為例, 我揀左油塘係最近的迷你倉, 平台會即時有價錢同迷你倉的呎吋顯示出來, 一個月都係幾百蚊, 點都化算過租大D層樓啦!
網站上仲好細心有短片會教埋你點樣利用迷你倉空間放最多雜物, 咁你會知道邊種SIZE的迷你倉先真正適合你。所有迷你倉全部都經過認證, 網上既size 都係實用面積, 有專人實地考察過迷你倉既設施, 咁我地就唔需要擔心相片與實物不符, 哈~ C9仔成日驚比人呃 :p
平台上仲有好多唔同呎吋迷你倉比你選擇, 而且大家用後都可以係平台上提供意見或評論, 咁我地用之前可先參考其他用家的意見, 再決定租邊個迷你倉.
storage-select.com 網站內仲有全港迷你倉地區分佈, 總有一間最近既迷你倉係你附近.
要慳錢唔搬大屋, 租個迷你倉可以令屋企少左雜物, 空間大左DD, HimHim多DD地方玩, 我又可以繼續買多DD, 嘻~簡直係WIN WIN雙贏啦~哈哈哈 (...嘻, 可能只有爸爸繼續頭痛中 ^0^)
如果大家都有興趣租個最平迷你倉,可以參考以下網址啊 ^^
Website:https://www.storage-select.com
Facebook:https://www.facebook.com/storageselect

#迷你倉 #迷你倉格價 #最平迷你倉 #迷你倉最平 #迷你倉價錢 #Ministorage #StorageHongKong


www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言