2016年3月29日 星期二

LUMIERE肌源再生專家Blogger Event

 Lumière 肌源再生專家全新朗豪坊旗艦店己經隆重登場,上星期參加左LUMIERE攪既一個blogger event, 當日活動好精彩, 玩得好開心, 分享下個日既活動比大家睇下 ^^
上到去Lumière一打開度門己經見到由42樓望落去既一大個海景, 心心眼即時出現 ^^
工作坊時間原來係教我地自己DIY phone case, 大部份blogger都係第一次, 個個都好認真, 導師仲讚我地好有藝術天份添~ hahaaa
我不嬲笨手笨腳, 做手工實在唔太在行, 但今次整乾花phone case, 唔洗畫畫, 純粹攞d靚靚乾花放好個位置就ok
努力左半個鐘, 我覺得都唔錯啊 (自我感覺良好 :p )
 左邊係上膠前個樣, 上膠後係有少少走樣, 但都尚可接受,  我第一次整覺得好滿意喎, 嘻, 連我都整到, 我唸無乜人唔識整囉, 嘻
 之後當然要聽下LUMIERE既背景, 同埋參觀下咁靚咁大既旗艦店啦。 Lumière對美的堅持,引入尖端醫學美容科技,配合肌源再生理念,由皮膚底層開始,徹底解決困擾女性的毛孔粗大、肌膚粗糙、鬆弛下垂,毛髮等問題,重喚細滑無暇。

現在市面上有好多美容院或美容中心都有好多不同laser,laser facial 或者laser 脫毛都有好多, 但究竟邊一種先適合你呢? 原來有部份Laser儀器適合黃種皮膚, 有部份係適合黑人皮膚, 所以選擇不同療程之前都要先了解部儀器對自己是否適合啦
 做任何療程之前冶療師都會先做個皮膚分折, 唔好以為大大部分折儀器先代表好, 原來LUMIERE己經用緊一部體積細, 但可以準確分折到你當日皮膚狀況(包括毛孔、皮膚底層等)的皮膚分折機, 確保客人當天做最適合你皮膚的treatment
 朗豪坊旗艦店有多間獨立房間比客人舒舒服服進行療程, 其中幾間VIP房仲有無敵海景
係度做Treatment舒服程度真係要比足10個Like ^^
 此外LUMIERE肌源再生專家用上全線SKIN CEUTICALS產品, 醫學品牌信心保證呢
參觀完仲有好多精美小食比我地blogger慢慢食...慢慢傾, 我地都過左一個好開心既 下午啊
多謝LUMIERE邀請我參與是次活動及多謝靚靚禮品包 ^^

Address: Suite 4212-4215, 42/F
Langham Place Office Tower
8 Argyle Street, Mongkok
Kowloon, Hong Kong


大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk

歡迎follow Fans page: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA...等

沒有留言:

張貼留言