2016年3月1日 星期二

台北隱蔽親子主題餐廳推介 (熊貓主題餐廳)

早前己寫過一篇分享文介紹過親子旅遊新手媽媽準備及台北酒店推介, 上次介紹完台北"住", 今次當然講下"玩"同"食"啦~ 同一個2歲小朋友親子旅遊, 佢乜都唔識玩, 所以去木柵動物園都算係指定動作囉, 去動物園交通又方便, 捷運坐到去動物園站, 行5-10分鐘即到. 門票仲要超平, 為反HK$都係廿幾蚊....廿幾蚊玩足一日, 真心要比十個LIKE佢啦 ^^
木柵動物園係台灣最大動物園, 呢度夠多動物, 部份仲近到隔住塊玻璃可以同動物SAY個HI, 但最重要都係地方夠大, 岩晒只要有得比小朋友們喪跑, 佢地就己經夠開心囉,
但...跑還跑小朋友有得玩唔識攰, 但大人真係無咁好精力, 同佢跑左3個鐘我己經無左半條命, 正式去搵食啦.

其實我自己都去過呢個動物園幾次, 加上我身邊都好多朋友去過, 最攪笑係我有個台灣朋友都去動物園N次, 我問佢地去動物食過乜? 佢地都只係食老麥同埋快餐車上面D熱狗同雞脾, 當我話比佢地知原來熊貓館上面有間主題餐廳, 原來好多好多朋友都唔知, 可能無乜宣傳, 同埋熊貓館亦無乜大指示話比人地知有餐廳, 所以今次就等我來推介比大家啦,

熊貓館分2層, 一樓就當然係睇熊貓, 電梯上一層就係買經念品同埋主題餐廳啦, 好多人覺得主題餐廳一定好貴, 我亦都係咁唸, 但我地抱住八掛既心態望下個餐牌, 點知....OHHH....太SUPRISE啦, 一碟意粉為反HK$60-80, 咖啡或果茶HK$30-50, 價錢絕對大眾化, 唔洗唸啦~GO GO GO
主題餐廳點餐就好似香港大X活 / 大X樂咁, 去收銀櫃買野再排隊, 比張飛仔吧枱等食物. 爸爸負責買野食, 我同小周董周圍參觀下啦, 一入餐廳一排SOFA椅, 每張枱都有一隻大熊貓公仔陪食, 真係好好~~~好得意啊, 我D童真都出反黎, 我同阿仔齊齊狂啜隻公仔十幾廿啖....哈哈(...我估好多人好似我地咁情不自禁, 我相信隻公仔入面應該有幾萬人既口水)HAHAAAA

再行入D就唔係熊貓區, 我自作個名叫熱帶森林區啦, 因為放左幾隻獅子公仔、馬騮公仔等
仲有一隻超~~~超~~~超大隻長頸鹿, 同埋牆上畫滿好多好靚既森林圖畫, 真係感覺身處森林當中咁, 環境真係好特別好靚
親子餐廳推介, 餐廳當然有唔少HIGH CHAIR供應 (做媽媽先會感受到, 想食餐安樂茶飯, 一間餐廳有一張好的HIGH CHAIR係十分重要, 否則阿仔坐唔定, 自己都無餐好食呢=.=)
其實我地去動物園個日場內好多人, 但餐廳出奇地少人, 我相信好多遊客未必知道有間咁好既餐廳, 嘻~可能佢地仲坐緊係街邊食緊老麥...哈哈

由於大家都太肚餽, 我地極速食晒2碟意粉, 完全唔記得影相介紹比大家SORRY >.<  唯有用下大家想像力啦~嘻, 食物味道都算OK, 超好食一定唔講得上, 但一定合格, 物有所值, 我地叫左個蕃茄意大利飯, 味道較濃, 小周董唔鐘意重口味, 食左個白汁意粉, 因為味道淡D仲有肉又有西蘭花伴碟, 好味又健康, 佢一個2歲人仔食左大半碟!!
飲飽食醉坐足2個鐘, 抖足精神又再出發睇動物啦, 小周董好唔捨得餐廳入面D大公仔, 所以臨走前再同熊貓來個GOODBYE KISS...我地都PROMISE佢下次一定會同佢來過。
你地睇完呢篇分享文歡迎SHARE比你地身邊朋友, 等佢地唔洗去動物園要大排隊坐街邊捱漢堡包咁陰公呢^^

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言