2016年3月30日 星期三

華嫂冰室-觀塘分店

 假期去一定排長龍, 難得放大假, 我地一行5人平日11.45am, 竟然唔洗等位, 實在太好彩, 我地唸都唔唸即刻order奶茶同 2個茄蛋波蘿油
 超邪惡勁厚牛油, 食完真係覺得好有罪惡感, 但好鐘意佢個半熟蛋, 不過菠羅包皮較硬身, 可能入係佢特別之處, 不過有少少頂口
 豬潤鮮牛芫茜米線~ 我平時唔食芫茜但呢碗我竟然接受到之餘仲一食愛上, 好香好好味, 奶茶亦好濃茶味
 豬扒雞亦茄通, 湯底好濃郁, 豬扒好入味, 雞亦好似係老水雞亦
 呢個係新出品, 反而無乜味, 可以不試
朋友們超愛鮮油多, 一開始食完都唔夠, 食包仲要再order作一個完美結尾, 不過真係好正!! 當我地用45分鐘食完, 門口己經超多人排隊, 所以大家想食就請早啦

華嫂冰室
觀塘敬業街55號皇廷廣場1號舖
星期一至六: 08:00-17:00
星期日: 休息

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk

歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA...等

沒有留言:

張貼留言