2016年3月30日 星期三

4D韓式飄眉及紋隱形眼線初體驗

其實我平時反工好懶, 好少會化個全妝, 但畫眉同畫眼線就必須, 因為畫左佢地精神百倍呢, 夜晚落妝即刻覺得自己殘+老左十年>.< 一直都想繡眉同紋眼線但考慮左好耐好耐, 但又驚痛又驚眼腫又驚會變左蠟筆小新出街會好樣衰, 但借住3月要清假連埋復活節假期, 我可以放成2星期長假, 所以就去左歐洲國際容貌協會(銅鑼灣分店)體驗繡眉同紋眼線, FACIAL做得多但繡眉同紋眼線都係第一次, 第一次做心情勁緊張呢>.<

  首先要夫麻醉葯, 因為我講明好怕痛, 原本夫30分鐘, 結果比我夫夠45分鐘, 我眼眉同眼線一齊做, 所以2者同時夫葯, 其實我本身眼線位都算深, 有時做FACIAL都比D美容姐姐話我似紋左眼線, 但可借隻眼唔夠大, 眼線粗D對眼精神D, 如果做普通隱定眼線對我來講未必見到太大效果, 所以我揀左紋隻3D立體隱形眼線, 所謂3D立體即係紋粗D,紋長D,紋得貼眼D...仲有師傳話用隻好D既顏料,KEEP既時間又耐D, 不過....價錢就請比多DD囉!
師傅用枝紋眉槍, 過程其實大約5-10分鐘左右做一隻眼, 唔好見到我流晒淚以為痛到喊, 老實講紋既過程其實唔痛, 但就好痕, 痕既情度唔可以講痛, 但當然唔係好受, 有D野吉吉下同埋好痕, 所以攪到2行眼淚, 不過見到左眼紋左明顯大左, 精神左, 為左個"靚"字, 痕少少忍埋隻右眼佢啦~哈!!

韓式紋繡隱形眼線
將一條幼細的線藏於最根部,除了閉起眼睛也看不出線條,更能使睫毛視覺上變得更濃密,眼神深邃有神,是韓星閃亮動人的柲密武器,完成後能令雙眼看起來更突出更精神。
到攪攪條眉喇, 師傅首先會用眉筆畫好條眉型, 你滿意佢先會落針, 4D飄眉好似條條咁, 師傅就一刀一刀咁吉落黎, 之後再打色, 我揀做4D韓式飄眉因為好處係會自然D, 但壞處就KEEP得唔耐, 大約6-9個月要去補色.

4D 韓式飄眉
自然潮流的眉毛形;打造幾乎真實眉毛的完美效果,粗細有秩,長短分明, 具有層次感的無痛自然眉型,擺脫傳統紋眉生硬、刻版的印象。
2樣做齊連埋夫麻酸葯, 成個過程用唔到2小時, 但最緊張既照鏡時間來啦~ 我當初好擔心既眼腫同小新眉.....竟然無出現到!!!! 呢張係我整完後半小時後影, 係條眉比平時粗左DD, 但眼線位置完全無腫, 真係令我超驚喜, 反而我順便叫美容師用LASER脫左鼻上面個2粒疣, 鼻頭位置就明顯紅左2大點囉
  美容師話會結焦, 大約7日就會無晒, 大家睇下我呢7日既脫變啦
7日過後呢張係完全素顏照, 見到鼻上脫疣位置仲有少少紅, 但睇反眼眉同眼線真係超自然, 真心滿意今次初體驗, 以後化妝可以快好多啦 YEAH ^^

歐洲國際容貌協會
銅鑼灣
銅鑼灣軒尼詩道 513 號維寶商業大廈 15樓全層 (地鐵B出口轉左,花旗銀行樓上) 
營業時間︰ 星期一至五10am-8:30pm星期六、日及公眾假期10am-7pm 


大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk

歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA...等

沒有留言:

張貼留言