2016年3月10日 星期四

試用大熱ETUDE HOUSE染眉筆

Etude House Tint My Brow Gel 撕除式持久染眉膠近期係韓國,台灣同香港都超大熱, 好多網店一推己經賣晒添, 我身邊都有好多女朋友講起呢枝野, 我就率先試用同大家分享下呢枝染眉筆係咪真係咪勁先 !?
有人叫佢染眉筆, 但網店多數都叫佢做染眉膠, 因為一打開佢真係好"結"身, 係膠狀
 眉膠分3隻色, 我揀左灰啡色, 用法其實都好簡單, 沿住本身眉型厚厚慢慢塗上, 建議染眉前先修好眉型會更容易畫出一條自然眼眉
畫完一次基本眉型後, 建議再重覆塗多2-3層, 咁先會較易上色
 哈~ 畫完後就會見到....小新出場啦!!! 呢個小新LOOK要KEEP 2個鐘, 因為染眉時間至少要2小時, 先會更顯色及持久, 呢2個鐘要忍下啦~HAHAAA


 係等呢2小時期間, 再試埋第二隻產品- Secret Key 可撕式染色唇膜
唇膜我揀左橙紅色, 質地都係膠狀, 放落口既野成份最緊要天然, 唇膜成份包括:水解膠原蛋白、維他命E、黑芝麻提取物、柑橘提取物、紅糖提取物、透明質酸、石榴提取物、銀杏提取物、蜂王漿提取物、花旗提取物、芍藥提取物、當歸提取物、甘草提取物、何首烏提取物、桑黃提取物、桑白皮提取物、苦參提取物
厚厚的搽左上咀, 今次等十分鐘就可以慢慢撕下啦
不過我個人覺得麻麻地,  撕左唇膜後仲有少少唇膠係咀, 抺來抺去都抺唔甩, 好似食野抺唔乾淨既感覺, 但重點都係唔上色, 撕甩唇膜唇色只係比之前紅左少少, 上色效果唔明顯, NO GOOD =.=
 2小時終於過去啦...係時間將我條小新眉撕走, 眉膠好易撕甩
 一條條黑色眉膠, 簡單一撕己經可以甩晒
撕甩晒睇下效果....OH...3個字..... (超) (自) (然) ....哈哈!!! 染眉後既顏色同我自己條眉個顏色好似, 當我好驚會唔會染到一忽忽之制, 出黎效果真係令我好滿意, 好自然
染眉效果聲稱可以KEEP到 5-7日, 但我覺得7日就難D, 3-5日到啦, 不過己經剛剛好適合我呢D懶人, 星期日晚染眉之後, 成個星期都可以唔洗畫眉, 可以訓多5分鐘先起身反工囉~ yeah~哈哈..太正, 加上效果咁自然難怪一推出就熱賣啦, 染眉腸暫時只有水貨店有得賣, 香港Etude House知道咁大熱, 好似話遲d都會係專門店有售, 但搶唔搶到就唔知囉!

Etude House Tint My Brow Gel 撕除式持久染眉膠
$78~~ (啡/淺啡/灰啡) 

大家有任何意見或想與我聯絡歡迎電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk
歡迎follow Fans page: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife...等.

沒有留言:

張貼留言