2021年4月20日 星期二

what? $800紋眼線~唔只超抵直頭時光倒流呢!

眼要有神一條眉加一條眼線已經好大幫助,可惜手殘的我化妝技巧麻麻,每次化妝都要化成個鐘,想朝早多D時間訓覺好多人會去飄眉同紋眼線,但一般做得都要幾千蚊,對於學生仔來講都未必負擔得起,早前我就去左Grace Beauty Centre體驗做美瞳線,原本只係想同大家分享下做得好靚好自然,但估唔到佢地破天荒做8大大學生及海外大學生超級優惠,$800紋眼線仲要包一次補色,真係唔只超抵.....直頭時光倒流20年前啊!!! 所以記住呢間Grace Beauty Centre,TAG比你身邊D大學生朋友知 $800就可以紋眼線呢!! ^^

Grace Beauty Centre狄斯美容中心位於筲箕灣,MTR行幾分鐘就到,上到去見到係好多奬項同奬杯,原來美瞳線紋繡師傅Grace有超過20年的經驗,仲要考取咗多項專業資格:

歐洲 I TEC 🇬🇧英國 CIBTAC及BABTAC 等 多項專業資格

曾於🇰🇷首爾深造『半永久化妝』 美眉美瞳技術 

🇰🇷韓國首爾IFBC國際半永久化妝大賽優秀卓越大獎



紋眼線我大約8年前做過,當初技術同顏料都無咁好,我記得過程係超痛,仲同做完後條眼線好快己經甩色同埋慢慢向外化開,見到我條眼線變左淺藍色咁.....近望真係好怪架 >.<


而GRACE用的工具、顏料同技巧,成個過程做得好快手,我本身係一個好怕痛的人,但老實佢真係唔係痛,但唔會完全無感覺,係有一D酸酸痺痺同埋好痕的感覺。




做紋眉/眼線,甚至紋身,師傅好手勢同美感都好緊要。做得靚之餘,手定又快手,咁客人先會安心,GRACE真係好好細心,眼線做到好貼,有內眼線效果,做一隻眼都只係5分鐘左右,超快手,效果亦好明顯。

唔計用麻膏時間,10分鐘左右己經紋左一條超靚眼線,見到雙眼真係即時變大,我條眼線終於由好娘的淺藍色,變返好自然的深黑色,襯有優惠真係快D BOOK啦!!

記住 只要係香港 8大大學生及海外大學生都可以享用呢個超級優惠:$800(包一次補色;原價:$3,800);凡持有有效的個人在學學生證即可享受呢優惠呢。唔係在學的大學生都唔洗失望,而家都可以用我的粉絲價做美瞳線㗎 $2,800 (包一次補色;原價$3,800),有興趣朋友快D打電話去預約啦 ^^

https://www.facebook.com/gracebeautyculturegroup/?ref=page_internal

地址:筲箕灣道324號潤民商業中心19樓C室

電話預約:2886 2523

@gracebeautyculturegroup #gracebeautyculturegroup #美瞳線 #紋眼線 #紋眉 #20年經驗 #多項專業資格

大家如果都想同我分享你的經歷或一齊交流,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita
https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim

療程由GRACE BEAUTY提供體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4) 


沒有留言:

張貼留言