2021年4月16日 星期五

嘆住做韓式半永久角蛋白 @JESSI BEAUTY ACADEMY

早前去左JESSI BEAUTY ACADEMY霧眉,知道佢地的香港區總校院長林奕萱小姐SAKI 帶領佢地的專業團隊,除了有韓國最新半永久霧眉技術外,仲有韓國獨家J E S S I草本角蛋白療程,見到 JESSI BEAUTY 成櫃獎盃,我好有信心佢除左幫我整靚條眉之外,做眼睫毛草本角蛋白絕對難唔到佢,其實做角蛋白有增大眼睛的效果,又唔會好似舊式電眼睫毛咁傷,成個人望落精神好多,所以近年我隔2個月左右就會做一次角蛋白 ^^
 

JESSI BEAUTY 會根據我本身的眼型做最適合的的角蛋白孤度,我本身對眼有D大小不一,佢地會好小心處理,首先會將EYE MASK緊貼我的下睫毛....

再塗上Lasholic 3D Dual 增長護睫毛營養液,營養液有效保護睫毛及重組睫毛,可改善毛髮生長方向,加上絕無阿摩尼亞成份,同埋用上草本植物成份及透明質酸,有效修補呵護脆弱的睫毛,所以連孕婦都適用,用完後唔會形成黑眼圈、油脂粒,適合睫毛較稀疏及短人士/長期電及植眼睫毛人士使用,佢仲可以獨立購買,對孕睫好有幫助,買一枝回家每日塗,有效增長眼睫毛添。


JESSI BEAUTY 做角蛋白的成份全部天然,所以話係市面上唯一一種韓國醫學認證可以直接接觸皮膚的角蛋白,過程亦都好舒服,大約一小時就完成個韓式半永久角蛋白療程,效果亦係即時見到,見到每根睫毛向上飛揚,真係好療癒,雙眼即時變大同更加有神。
大家如果都對JESSI BEAUTY ACADEMY的飄眉或韓式半永久角蛋白項目有興趣,可以去佢地官網查詢或預約呢。^^ 

 大家如果都想同我分享你的經歷或一齊交流,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita
https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim

療程由JESSI BEAUTY ACADEMY提供體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4) 


沒有留言:

張貼留言