2018年10月21日 星期日

有禮券送 @Shell Helix Ultra超凡喜力機油推廣優惠

每憑周末我地一家都好鐘意周圍去,尤其近排天氣涼左,去遠D效遊唔只小朋友開心,我地大人都覺得好Relax,但去效區除左要幫小朋友準備好多不同用品食物之外,架車都要食飽飽先可以順順利利效遊呢。
渣長程車前我地都會去先同架車入滿油,我地揀去Shell入油,除左因為大品牌有信,夠多地點有油站,仲因為佢最近佢地仲做緊推廣,以Shell Bonus咭或Shell Value咭去Shell各大油站,惠顧Shell Helix Ultra超凡喜力0W5W系列機油換油服務,就可以免費獲得價值港幣200至港幣300Shell V-Power 汽油禮券。
哈...有著數我又點會放過呢,不過都要夠方便先得,原來而家換油可以網上預約,或者直接駛至有換油中心的 Shell 油站都可以,去到就會有專業的換油師傅檢查機油, 而家凡惠顧私家車用的換油套餐,換油師傅仲會進行十點汽車基本檢驗*, 包括:
  1. 引擎機油隔及風隔
  2. 波箱油
  3. 迫力油
  4. 軚油
  5. 水箱水
  6. 玻璃水
  7. 水撥
  8. 電池水
  9. 輪胎氣壓
  10. 車燈 、方向燈
我地揀 Shell 除左因為佢喺各區油站都有換油服務外,仲有各種各樣的一站式多元服務,Shell油站專業技師會先了解我的需要,再提供相關服務或者意見。
專業技師會幫我的座駕注入最佳的Shell潤滑油,我地坐係Shell油站的專屬休息室等一陣,過程好快大約15分鐘就完成。架車食完靚油,真係與別不同,難怪Shell係BMW唯一推薦機油供應商啦。
之後有時間洗車又得,做下3M汽車美容又可以,仲可以行下便利店,嘆下即磨咖啡同地道小食添。
早一晚換好油回家,大小周董急不及待話要出去玩,哈哈....效遊就聽日一早先,夜晚爸爸就車佢地去遊車河去西貢食糖水啦 ^^
細佬...我知你好鐘意你架BB車,但你要去街街一定要落車先得架...哈哈!! 
Shell Helix Ultra 超凡喜力機油推廣優惠由即日起至20181130日咋,快D用Shell Bonus咭或Shell Value咭到Shell各大油站,惠顧Shell Helix Ultra超凡喜力0W5W系列機油換油服務,就有價值$200至 $300蚊既Shell V-Power 汽油禮券送啊,早買早享受,快D去Shell換油啦 ^^

如有任何問題可以到以下官方網址 或 親自到有換油中心的 Shell 油站查詢啦 ^^
https://www.shell.com.hk/zh_hk/motorists/inside-our-stations/promotion/shell-ultra-svp-promotion.html
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言