2018年10月26日 星期五

好唔捨得BB大得咁快呀~

小小周董已經9個月啦,咁快佢已經坐得好隱仲成日同哥哥玩嘅時候會笑到哈哈聲添,見到佢地倆兄弟的互動,我忽然覺得...點解細佬好似大得特別快既?! 仲記得哥哥小周董BB時侯,我地將所有時間同心機放晒去佢一個人身上,哥哥BB時又比較扭計,長期要抱要人陪,頭一年我同爸爸都覺得時間過得好漫長,有時真係希望小周董快啲大個啦!!HAHAAA
但細佬小小周董相比之下真係比較容易照顧,少哭鬧,自己玩自己訓覺,仲要1個月左右已經戒左夜奶,照顧佢相對真係比較easy,加上我同爸爸為免哥哥呷唶,大部份時間都走左去陪哥哥玩,細佬好多時都係交左俾工人姐姐照顧,所以佢習慣左自己玩。 
有時望真啲細佬覺得哎呀, 乜又大個左嗱? 真係大得太快啦,一眨眼已經開始食固體,細佬佢最鐘意食粥仔、糊仔,每次食野佢都會開心笑,真係好可愛!! 哈哈....^^
但細佬就唔太鐘意食甜野,我將生果整做水果蓉,佢唔太鐘意,反而一大舊生果佢又好喜歡喎,不過佢可能只係係當牙膠咬,真係食落肚嘅生果其實唔多。
加上自從我返工後人奶量開始大減,細佬開始飲配方奶粉,再加上食固體,細佬啲腸胃未係好適應,有時啲便便好硬佢屙唔出好辛苦,攪到佢少有地都會發脾氣喊晒口,真陰公!!
問過醫生意見,醫生話佢問題不大但覺得佢應該飲水唔夠,攪到佢啲便便唔靚,所以我即刻想辨法點樣俾多啲水佢飲,依家佢9個月,由6個月起其實已經開始用學習杯飲水。

我一直用開Philips AVENT嘅產品,係上次買蒸煮機時,個SALES姐姐話飲水杯遲早都啱用,所以我就一次過買埋~當時佢仲話我知其實BB嘅飲水杯都要按階段換,例如細佬依家用緊嘅依一個防滴漏幼兒杯係有訓練手柄嘅,可以協助細佬學習自己拎住飲水杯,獨立飲水。而佢嘅斜角軟嘴設計可以令細佬唔駛過度傾斜個頭仔,飲水飲得方便啲!到左9個月以上,就可以換另一種飲管杯,BB可以透過飲管吸吮鍛煉口腔肌肉架!所以話呢,真係連一隻BB嘅飲水杯都好有學問架!

BB初初用嘅時候只係不停摸索,佢見到杯上面個公仔好得意,不停摸隻杯差不多十分鐘,都未肯真正放入口!! 哈哈
但當佢知道吸嘴位可以飲到水水後,佢好似覺得好得意,不停咬個吸嘴,好彩隻杯仔有防滴漏飲嘴設計,同埋飲嘴位置夠柔軟而且耐咬,佢咬幾耐都唔怕變形,最好係連手柄都夠軟熟,BB好容易就可以拎住隻杯自己飲。
杯仔可以放到5安水,一得閒就比細佬自己拎住個杯,佢一邊咬一邊飲水,唔覺唔覺半日內竟然可以飲到差不多3安水,之後幾日啲便便就開始軟返,所以話飲水真係好重要呢。
其實做細佬真係有啲啲唔公平,好多野都好似被我地無心忽略左咁,原來細佬已經識得做好多野,除左識自己坐定定玩、識自己食水果條、識自己拎杯飲水,岩岩上星期佢仲可以自己扶住欄杆企係度添,媽媽真係好唔捨得你大得咁快,好彩哥哥都好鍚細佬,成日想同細佬玩氹細佬笑,所以我同爸爸都開始陪哥哥同時都帶埋細佬一齊出去,每個週末小周董都好期待帶細佬出街見多啲野玩多啲野,而我就更期待細佬遲啲快啲識叫我一聲: 媽媽...媽媽啦!!! 嘻嘻 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言