2018年10月30日 星期二

試用楊卓娜都推介的印尼古法紮肚 @Beauty Lab

生左2個小朋友雖然唔算好肥,但身型真係大不如前,尤其個肚腩真係好難修 >.< 近排喺FB成日都見到楊卓娜,覺得佢身型好平均好靚,見佢介紹Beauty Lab的印尼古法紮肚,先知原來佢生左九年,做紮肚依然好有效果,好開心上個月就收到邀請終於可以親身試下印尼古法紮肚,即刻話比大家知係咪真係咁WORK先!! ^^
Beauty Lab位於尖沙咀MTR一出行2分鐘就到,非常方便。上到去地方好乾淨整齊,每次開始紮肚前都會先換晒一次性的紙內衣褲,夠晒衛生,亦方便之後矯形師幫我進行紮肚療程。
每次都會喺獨立房間內進行療程,張床夠大又軟淋淋,好舒服好RELAX。矯形師會0係療程前了解下我的生活習慣同身體狀況。佢地採用印尼獨家技術古法紥肚,用料全部都係全天然,所以就算我而家仲餵緊母乳去做紮肚都完全無問題
一開始會先以人手按摩祛除肚風,再利用一個會發熱及會震動的儀器加以按摩,加促新陳代謝及血液循環,達至暖宫效果,按摩時產生的熱力會引起煙囪效應,有效改善下半身水腫。
生完2個小朋友後個肚長期都係漲漲咁,矯形師同我講原來我的產後腹直肌分離情況都幾嚴重,因為生完BB後身體係唔會隨時間自動修復,而大肚腩和腹直肌分離的恢復係有直接關係,所以產後無論幾耐都要做盆底肌修復,而紮肚就可以健康自然咁回復昔日身形啦。
按摩後塗上全天然軟膜於肚上,可以減淡妊娠紋,令到肚皮變得白滑 ^^
塗上後感覺有輕微熱熱的感覺,原來可以加強暖宮效果。
之後矯形師用特定的紮肚長布由盤骨一圈一圈包至胸骨位置,以不同力度針對不同需要改善的部位,期間會一直問我有無唔舒服,見到我邊個位置要特別需要改善,會準確落適當的力度,咁就可以有效地塑造完美線條。
其實紮完感覺條腰係好實,行路即刻行得直好多,但就唔會痛亦唔會抖唔到氣,一般一日紮8小時,最好連續紮10日就最為見效。
各後產後媽媽大家齊齊努力,BYEBYE豬腩肉,要搵返條腰返來,所以要把握最佳修復時機:
產後0-42天 可以呼吸修復
產後3一6月 修復黃金時機
產後6月一1年 修復關鍵時機
產後1一3年 修復的次關鍵時機

大家有興趣可到Beauty Lab 以$680 體驗印尼古法紮肚,下一篇BLOG再同大家分享下我紮肚3次後的成果啦 ^^

Beauty Lab 養生醫療美容中心
金馬倫道12號恆信商業大廈5樓全層
WhatsApp: 5688 8895

#BeautyLab #養生醫療美容中心 #印尼古法 #紮肚暖宮護理 #產後收身紮肚 #去妊娠紋 #去黑色素
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝BeautyLab提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言