2018年8月1日 星期三

超越HIFU技術 @BeauStyle Vortex無針埋線

由細到大我都有個包包面,少女時就話BABY FACE好可愛,但而家都30+邊個鐘意有塊包包面呢,好開心上星期去左BeauStyle體驗左Vortex無針埋線療程,效果比我想像中好好多,做完後成個面真係FIRM左好多,即刻同大家開心SHARE下。
等候療程開始期間,見到BeauStyle 曾經攞過不同美容奬項,令我對整個療程更加有信心。
每次進行療程都會在獨立房間進行,私隱度十足。今次我要體驗驗的Vortex『無針埋線』治療原來係來自韓國最新神級科技,超越HIFU技術,以高能量聚焦及旋渦模式,達到三重減肥、提升及緊緻的功效。
見到做療程前原本的包包面,因為地心吸力已經開始向下垂。無針埋線可以做到以下3大功效:
【聚焦溶脂】- 減肥
鏢靶式攝嶺技術發放幾何聚焦能量,直擊身體超過12mm脂肪層,鎖定脂肪細胞,幾秒內將其凝結及破壞,並隨著淋巴系統排出體外。
【筋膜探頭】- 提升
以筋膜為治療目標,點對點將能量傳送到SMAS筋膜層,有助產生熱凝固,刺激結締組織形成懸吊作用,達至拉提效果,顯著減淡妊娠紋。
【膠原探頭】-緊緻
能量以鏢靶式集中發放,恍如車衣運行,鎖定治療部位,直達真皮層以激發膠原增生及重組,令鬆馳的肌膚重新回復彈力。
開始療程啦.....好緊張又好期待啊, 首先洗面落妝,其實我都幾怕痛,但今次無針埋線療程係非入侵性治療、無針、無痛、無創、無副作用。相比其他高能量超聲波儀器,無針埋線唔單止輕鬆舒服,效果仲比其他拉提儀器更持久添!
療程開始要先塗一層厚厚的保濕啫喱...凍凍地好舒服 ^^
冶療師仔細地在我面上不同位置進行療程,面頰下垂令到我產生虎紋同雙下巴,所以冶療師會喺我呢2個重災區位置重點做多幾次。
呢部機好在連眼都可以做埋,一次過改善埋我眼部浮腫及眼紋問題。
做完一邊面望望效果,左邊面做完有少少泛紅係正常狀態,過一陣就會無事。但見到效果都幾明顯,左邊虎紋明顯比右邊淡左,而且雙眼亦比右邊眼向上提升,望落更加精神。
做埋右邊面,再做埋個保濕MASK就大功造成。基本上做完MASK後,頭先面上泛紅的地方已經退晒。
最心急自己睇下前後對照,見到效果真係好明顯喎, 成個輪廓見到明顯FIRM左,面額向上提升,虎紋淡左,連鼻冀都好似細左。
側面睇雙下巴位置細左好多,成塊面V晒.....真係好開心!!! 估唔到Vortex無針埋線真係做到佢地所講的七大功效:
  • 重塑v面輪廓
  • 無創傷拉皮效果
  • 徹底擊退皺紋
  • 對抗衰老
  • 逆轉肌齡
  • 溶解身體頑固脂肪
  • 增加膠原蛋白數量
Vortex無針埋線效果真係好好,如果大家都對療程有興趣歡迎到BeauStyle 網頁或INBOX佢地查詢及預約啦 (如果Show我呢篇Blog文到BeauStyle仲有特別優惠添) ^^

FB: BeauStyle 
IG: beaustylebeauty #beaustylebeauty
wechat: Beau_Style
www.beau-style.com.hk/vortex
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝BeauStyle提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言