2018年8月23日 星期四

節省時間之選,為BB加固作好準備。

小小周董不經不覺已經六個月大啦,開始進入加固期。雖然而家BLW好流行,但我係在職媽媽始終唔放心俾工人姐姐同BBBLW,所以用返傳統方法為BB進行加固,我每日就要為BB準備糊仔同粥仔,為左比BB試多啲不同食物,都要花啲心機做下妍究。
以前哥哥小周董我都無用過攪拌機,因為當時只有哥哥一個,可以有時間有心機自己慢慢切爛啲食物,但到細佬嘅時候真係覺得時間好似成日唔夠用,要陪哥哥之餘又要照顧細佬,所以當細佬開始加固前我已經決定要買返一部有蒸煮功能嘅攪拌機,上網做左好多 research,又問過好多媽媽,最後我都揀左4 1 蒸煮攪拌機,所以小小周董黎緊嘅加固期都係靠晒佢呢。

用得呢啲蒸煮攪拌機,都係貪佢夠方便,佢一機有齊蒸煮、攪拌、解凍同加熱功能,機身唔會大大部,啱晒我呢啲小型屋企用,唔會太阻地方。


食物喺攪拌瓶內可以較時間蒸熟,之後再倒轉個攪拌瓶就變成攪拌機,將食物攪爛。
轉一轉個攪拌瓶就可以切換功能,真係超方便,最好就係唔洗睇住啲火都唔駛擔心會煮燶,方便又快捷。
BB啲食物蒸煮,攪拌,解凍同加熱,可以快速完成,短時間之內就已經可以製作多款唔同嘅食物蓉,佢嘅蒸煮技術,可以確保食材均勻受熱,精華及質感都會依然保存到,唔洗擔心破壞食物嘅營飬。
 我仲記得以前要自己將啲菜切得好爛好爛....係好難同好攰,而家用左呢部機,連啲菠菜都可以打爛得好細。
整紅蘿白蓉更加可以打到超軟滑,睇見連我自己都好想食...哈哈
攪拌瓶容量為 1,000 毫升,可以同時間預備多餐份量,多左個啲我就KEEP起佢,夜晚只要蒸返熱就可以俾BB再食。所以一日其實只係用一次,清洗亦都好簡單方便,有得比較之下,我真係覺得用呢啲 41嬰兒食物處理器,真係比傳統做法又要用鑊蒸、又要切又要磨,而家一機多功能真係超簡單,十分鐘就已經可以整好一餐,真係慳返好多時間,我就有更多時間同大小周董玩啦。
小小周董加固第一次食米糊食左3日後,就開始陸續俾佢試下不同的食物蓉同粥仔,一星期同佢轉兩次不同食物,等佢試多啲不同口味,細佬都算鐘意食野,只要有野食佢都會打開個口大大慢慢食。
加固左一個月,見到小小周董明顯肥仔左不少,有時影啲相見到佢個頭好似同哥哥差不多大添,哈.....見到BB肥肥白白做媽媽當然最開心啦 ^^

#BB食得好媽媽自然心情好  #媽媽恩物 #一機多用超方便
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言