2018年8月30日 星期四

窮遊日本攻略

我同好多人一樣都係好鐘意去旅行,去日本更加好似上左引一樣,每年都要去一去先安樂,但去旅行其實都無話一定會洗好多錢,窮遊一樣可以好happy,所以近年去旅行由開始plan訂機票酒店,都以經濟為大前提,我又好好彩有幾個肯陪我顛、陪我周圍飛的朋友,旅行腳真係好重要,大家好多野要好夾先可以飛完一次又一次,黎緊我地又plan去日本啦,但今次唔再係東京/大阪,今次大家都係第一次去鹿兒島,而家就同大家分享下,我通常去旅行點格價...點樣開心窮遊啦 ^^
窮遊第一步梗係要搵平機票啦,我要返工又點可能成日check住,所以我會Follow FB一d旅遊專頁,好多時佢地會搵到d平機票預售或者平酒店優惠,佢地會即刻出post,或者會有預告,咁我就會到時到候坐定定0係電腦前搶平飛啦!!
講明窮遊日本,要飛得夠平梗係要坐廉航啦,佢地一年總有1-2次有勁減推廣,早前我就搶到$1回程機票,哈哈...雖然話係1蚊,但其實計埋稅買埋行李一張機票大約$1500左右啦,早2年我更加搶到 $8來回,計埋晒稅同行李,每張去日本機票$1000有找,真係搶到個刻超興奮。hahaaa.... 不過 呢d幾蚊優惠真係唔多,但大家都可以follow佢地的FB留意定。
以去日本為例, 廉航除左香港快運(HK Express)仲有樂桃航空(Peach Aviation)香草航空(Vanilla Air)捷星日本(Jet Star Japan,而香港航空(Hong Kong Airlines)雖然唔係廉航但我發覺佢久不久做d推廣,價錢其實同廉航差不多,佢仲要好在包埋行李同埋少d delay起飛的投訴,所以大家都可以考慮下。



訂完機票,梗係要訂酒店啦,原來鹿兒島酒店價格相對比起大阪、東京都比較平,同埋較容易book到,我比較過幾間訂酒店的網,呢間算係頭一二位最抵,我多數都會喺呢個網訂酒店。



我就睇啱呢間鹿兒島酒店,雖然唔算超近地鐵,但我見d comment都幾好。大部份酒店都有d住客住後感,好同唔好睇留言就知得一清二楚。


我揀呢間酒店主要原因其實係因為....佢有呢類型 4人房,4個friend可以住喺同一間房,比起分2間房訂更平之餘,夜晚可以一邊飲酒一邊訓住傾計,真係特別開心架...嘻嘻



喺酒店網訂房時留意下部份房間係可以免費取消,如果想要做到最平,通常即時CONFIRM而無得取消BOOKING係最平的,不過訂之前就要自己唸清楚先決定訂邊款啦!! 
間中會有呢d信用咭優惠代碼可以平上加平,但要留意返指定日期訂房,仲要入返指定link先可以訂到,同埋未必間間酒店都用到優惠代碼,所以都係要自己check清楚啦。
唔同銀行信咭間中都有呢d優惠碼,大家自己上網搵下啦,但除左信用咭優惠碼,我都搵到一個優惠碼唔洗用信用咭都可以用到。


9%折扣優惠代碼 :EHKNHOM
預訂日期:即日至2018年12月31日
入住日期:即日至2019年3月31日
另外,去日本要窮遊當然坐JR/地鐵啦,多口都提提大家.....日本的士係超級貴,短短10分鐘路程都一定會過HK$100車資...如果真係要坐的士就記得準備日文地址,在日本用英文係比較難溝通呢。
 如果去遠D好多長途巴士都可以上網BOOK定,上次我去富士山好在早一日上網BOOK定巴士,因為如果即時買車票要等成3小時後才可以上車,BOOK左車票記得要準時,因為佢地真係非常準時開車
雖然話窮遊,但我覺得應慳則慳,應洗則洗,去旅行點都要食好D,我去日本一樣照食鐵板燒、和牛、海鮮刺身等,但建議大家食一D貴價食物可以揀LUNCH食,因為LUNCH係會平過DINNER食差不多一半架,而晚餐就可以去食拉面。
最後都係講句: 應慳則慳,應洗則洗,去旅行一定要買旅遊保,萬一有事都有個保障,以我經驗我覺得經銀行網上買係最優惠同最方便,不過未真正CLAIM過,係咪最好就真係唔太清楚呢。

以上都係一d以往我既旅行經驗,純粹同大家開心share,如果大家知道d咩方法可以玩得再慳d,再精明d...歡迎email話比我知,大家一齊交流下啊。^^
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客, uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言