2017年10月3日 星期二

不燥熱輕鬆補身 @魚鱻森虱目魚精

懷孕接近7個月,昨天比同事話我好可愛....好似WINNIE THE POOH =.= 我回家照照鏡,見到自己個身形又真係越來越似.... >.< 唉,懷孕初期因為孕吐無胃口,老公同我媽媽就由個時開始驚我唔夠營養,日日叫我食多D食多D,結果由每日少食多餐,變成今日一日食足六餐,其實懷孕期間想孕婦同BB都有足夠營養,真係唔需要日食夜食,原來台灣好多媽媽都會係懷孕期間飲滴雞精,但原來虱目魚精比起滴雞精營養更豐富,今次我好開心可以體驗由台灣新鮮到港的魚鱻森虱目魚精,其實只要正常飲食再加埋飲適當湯水,BB同孕婦同樣可以齊齊健健康康呢。^^
香港近年都開始流行飲滴雞精,但雞湯/雞精需然係補,但好似我呢D燥熱體質的媽媽未必個個都適合飲用,加上遇上感冒時就更加唔可以飲雞湯,相反虱目魚精性質比較溫和,加上虱目魚精有DHA、EPA同鈣質,DHA可以幫助BB腦部發展,EPA可以幫助心血管健康,所以營養相對飲雞湯/雞精仲要高,最重要係任何時間都可以飲用。
不過我相信好多人對虱目魚精可能比較陌生 (其實我都一樣~嘻!!) 所以飲之前我自己都做左少少RESEARCH,台灣越來越多人飲魚鱻森的虱目魚精,原來魚鱻森的生態養殖法,絕無任何藥劑投放,確保魚隻純淨,吃得健康又安心。佢地仲有長達15年的生態養殖經驗,全程無化學藥物、無抗生素、無生長激素 ,以提供最自然純淨的養殖水產為目標!最費時費工虱目魚養殖法,為了做到真正全程無毒,堅持從小小魚苗開始養殖,經歷15個月才能成為22兩重的成魚;相較一般養殖業取得較大幼魚養殖5個月即可出貨,15個月的魚營養成份一定特別高。
而魚鱻森的虱目魚精每一包含有豐富的營養價值,唔單止我現在懷孕時可以飲用,到第時坐月餵人奶時更可以補充產婦的營養,仲有助於食慾及乳汁的分泌,除了高蛋白、高鈣、高膠原,還有零膽固醇、零脂肪、低熱量充足的補充營養,唔洗食得太多,咁想產後修身就更容易啦。
一盒虱目魚精入面有3小盒,每盒有5小包,設計非常精美,好似成幅畫咁,真係送禮自用都非常得體。其實以前D人唔吃虱目魚係因為刺多嫌麻煩,但魚鱻森已經把魚肉熬成湯製成虱目魚精,只要加熱5分鐘,就可以立即飲用,既營養又方便。
魚精必須要放入冰格保鮮,剪開包裝袋內即見到淺黃的的虱目魚精已結成冰,飲用方法亦都好簡單。
將一整包魚精直接放到滾水內煮大約3-5分鐘,見到冰完全溶掉後就己經可以即時飲用。
虱目魚精份量一小碗唔會太飽肚,飲落味道好清甜,帶少少咸鮮味,但唔會有魚腥味或者土味,好好味之餘營養價值又高
虱目魚精原來除左我呢段懷孕時間飲,之後坐月或者餵哺母乳既時候飲都好多益處,以前D老人家成日話坐月要喝滴雞精,手術後要喝鱸魚湯,但原來呢D己經係較早期的觀念囉,研究資料己經證實虱目魚比鱸魚營養還要多,比雞更多左DHA的營養,所以要補身唔係一味大食大渴或者只係靠飲雞湯,食啱魚就可以滿足晒身體既營養需求,產前產後都唔要有WINNIE THE POOH身型。
醒目的大家知道左飲虱目魚精的好處,除左適合日常一般調理身體、什至坐月或者手術前後都適宜飲用,所以我誠意推薦虱目魚精比想輕鬆補身的你。^^
魚鱻森虱目魚精
原價HK$735 / 15包一盒 (優惠價只售 $662)

而家做緊優先預購優惠,有興趣快D上以下官方網址選購啦 ^^
香港官網: www.mrfish.com.hk
FB專頁: www.facebook.com/mrfishhk
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝魚鱻森提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言