2017年10月12日 星期四

一齊玩美贊臣A+網上遊戲拎走$50現金券

今時今日科技越來越進步,但亦都製造左好多防腐劑、添加劑、激素呢啲化學成份,放左
係食物度係可以令到食物保存耐啲或者美味啲,但對我地身體就會造成越來越大嘅威脅,
諗起以前我地細個基本上所有野食都係用原汁原味,我仲記得細細個跟過婆婆落田親手採
生菜,即採即食,味道真係好清甜好新鮮,個種鮮甜味道我到今日都仲好記得,不過可惜
已經比較難再次食返個種新鮮嘅味道了。
有時諗返起都好回味個份生菜嘅清甜,所以到而家自己有小朋友,我都想小朋友多啲接觸
大自然,間中會帶小周董去下農場,餵下羊仔、摘下新鮮蕃茄仔,對於小朋友嚟講係一件
好有趣嘅娛樂,對我來講亦都係童年回憶。


雖然今時今日我地好似已經比較難避免完全唔食呢啲化學成份,但為咗小朋友健康避得就
避啦,唔可以個個星期去農場,日常飲食就盡量健康,我會選擇一啲非基因改造或無成長
激素嘅天然食物,雖然價錢係貴啲啲,但我地亦都相信健康係無價,而且係要累積,所以
雖然貴啲亦都係值得嘅。
每餐我地盡量都比小周董食得較為清淡,少鹽少油、多菜少肉,我反而好著重湯水,每日
會有湯比小朋友飲,補充小朋友其他方面營養。
至於小朋友最鐘意飲甜野,我地就會整新鮮果汁佢飲,始於出面大部份飲品都加左不同嘅
添加濟,而且仲冇咁甜,所以健康飲食習慣其實係需要由細到大培養。
我地屋企啲食物係比較簡單同清淡,但我有時都會花少少心思,將佢砌得靚靚地,小朋友
只要見到可愛造型嘅食物,胃口都會好好多呢。^^
我相信好多媽媽同我一樣都好著重小朋友的健康純淨飲食,近排見到美贊臣A+ Facebook
專頁最新有個「純淨培養」網上互動遊戲,有得玩仲有機會贏到現金
只要由今日起1031日期間,透過玩遊戲時領取虛擬種子親身體驗,首先為你自己所種的植物取返個名。
以後再為佢添加營養同陽光,營養即係你平時會準備咩比你小朋友,為佢帶來最潔淨有營
體驗,而陽光就梗係你會同小朋友做D咩戶外活動,親親大自然同吸收陽光氣色外,仲啟
發到小朋友咩潛能呢。
只要上傳有關照片,並分享不多於30字及填妥表格,你所種的植物就會好似我呢個植物一
樣咁茁壯成長喇。
成功登記後,經挑選而被揀選為最能表達「純淨培養」概念嘅1,000名參加者,即可獲
得日本生活品牌HK$50現金券,咁好玩又有義意,媽媽們快啲一齊玩啦 ^^

截止日期:2017年10月31日晚上11時59分
結果公佈日期:11月15日或之前
https://www.facebook.com/meadjohnsonhk/
#簡約而不簡單 #無添加蔗糖 #非基因改造 #無成長激素
#多唔一定好有時少啲可能發現更多 #美贊臣PLATINUM

 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言