2016年7月7日 星期四

享受錄音室級數的音樂 @SUDIO藍芽耳筒

香港人生活壓力都幾大, 有時真係要識得自已找方法減壓, 而我既減壓方法就係聽音樂, 雖則我唔可以稱為音樂迷, 但音樂的確可以治療好多負面情緒, 加上由屋企至番工的車程都要1小時, 所以每一日都一定會聽歌解悶, 什至當左係一個減壓方法。近排好開心收到SUDIO 的藍芽耳筒, 除左可以聽到錄音室級數的好音質音樂外, 藍芽設計唔需要再顧慮那條長長的電線, 實在太方便啦!!
一盒紅絲帶禮盒耳機真係好搶眼, 原來SUDIO 現在仲做緊夏日特別獻禮, 現凡於SUDIO官方網購買任何產品,即可獲贈輕便帆布袋(34*40*8cm)
講左咁耐, 大家可能對SUDIO唔係太熟悉, 講少少背景比大家知, 品牌設計師是來自瑞典Mats Wallsten, 大部份生產程序仍以手工打造, 簡約北歐accessory風格易與衣飾配搭, 耳機有白、藍、粉紅和黑色四款選擇。品牌亦有四款不同耳機,  而我呢款VASA BLÅ是SUDIO首款藍芽耳機系列,亦都是品牌的旗艦產品,好搶手架 ^^
SUDIO VASA BLÅ耳機BOX SET (HK$850讀者可享85折優惠), 盒內包括四幅適配耳塞 、真皮耳機包、金屬固定夾、充電電纜、電池同保用咭等。VASA BLÅ內置尖端的驅動程式與音頻放大器,兩者結合令耳機表現份外出眾,品質媲美錄音室水平,音效中每個細節、樂曲中每件樂器均發揮得淋漓盡致,一聽難忘。

 耳機線上有一個連接USB的位置, 一開始充電紅色為無電, 10分鐘快速充電, 好快己經變左藍色, 唔洗等好耐就己經充好電, 足夠我用一日, 真係好神奇, 亦都太方便啦。
按鍵遙控有跳選或回播歌曲功能,透過內置麥克風亦可以接聽電話,電話由頭至尾都係放係袋都完全無問題。
耳機我好鐘意白色配金色的配襯, 白色耳機除左襯番我部電話,就算用來襯衫都係十分百搭, 夠晒型格。 
因為我耳門有耳環, 好多入耳式耳筒都未必適合我, 但SUDIO VASA BLÅ耳機貼耳設計, 方便佩戴, 我帶得十分舒服, 加上佢有唔同SIZE的耳塞, 在黎講如果帶大SIZE雖然都ok, 但都未及帶上細SIZE耳塞時咁入耳, 同埋可以完全隔絕街外d雜音。
因為我揀白色耳機難免會較為容易污糟, 所以呢個真皮皮袋可以放好對耳機真係好重要, SUDIO耳機堅持大部份的生產程序仍以手工打造, 不論耳機本身什至連這個真皮耳機袋都係手工打造, 設計簡約俐落、一絲不苟。
藍芽耳機其中一個最大好處就係做運動時, 唔會有條電線阻住, 機身重量僅14 g, 夠晒輕盈又易攜帶, 一邊做運動一邊聽歌係我近排的最佳減壓方法 ^^
帶上耳機後直頭好似有錄音室級既美妙音效品質, 音質比起傳統掛線耳機更加優越, 聽歌除左可以減壓, 原來仲可以係一種享受。
現在從 www.sudiosweden.com/hk 網站購買的產品可享受14天無條件退貨政策。從網站購物全港免收運費,一年保養。大家可以在香港透過網上或門市購買,我的讀者現輸入以下優惠代碼「1437ritaandhim」,在Sudio官網上購買任何耳機均有額外85折。

#感謝SUDIO 產品提供試用。
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言