2016年7月25日 星期一

人手Facial都有做水光槍的效果 @Neo Skin Lab水漾透肌護理療程

我雖然晚晚都一定會做足洗面同護膚情序, 但要我每日搽幾款唔同精華, 再一星期做幾次面膜, 我真係好少做到, 反而我好享受去美容中心做FACIAL TREATMENT, 家陣D美容儀器真係快靚正, 不過有時做得多醫學美容儀器, 皮膚係好左但就要勤力保濕, 今次我就去左Neo Skin Lab體驗水漾透肌護理療程, 幫我塊面泵滿水, 之後再做任何醫學儀器都事半功倍啦 ^^
Neo Skin Lab分店位於銅鑼灣世貿, 好方使好容易就搵到, 上到去地方好大好靚, 第一次來的客人會先填一份基本個人資料及個人皮膚狀況表格, 期間會有花茶同茶點招待, 茉莉花茶真係好香啊!! 之後會同美容顧問見面了解下我的皮膚狀況, 確保療程係真正適合我, 我剛剛上星期做完LASER FACIAL, 我肌膚正正需要大量補水, 今日做呢個水漾透肌護理療程簡直係GOOD TIMING啊 ^^ 
第一次來的客人Neo Skin Lab有份小禮品送, 就係sticky手拉糖, 嘻, 好窩心啊!! 甜品控女生最鐘意 ^^ 講反番今次體驗呢個水漾透肌護理療程啦~ 整個療程用上全系列德國醫學品牌JANSSEN COSMETICS, 品牌於德國己超過30歷史, 有80個國家使用, 超過12款精華呵護12種不同肌膚, 全部精華用上一級安瓶技術, 無菌無添加真空包裝, 絕對係信心保證。
水漾透肌護理療程由洗面開始至導入精華, 到最後的面霜及眼霜都係用上全系列JANSSEN的產品, 聽講因為成本貴所以出面大部份美容院只會用JANSSEN部份產品, 而Neo Skin Lab堅持水漾透肌護理療程係由一開始洗面至完結用的眼霜都係用上全線JANSSEN產品, 所以效果會更加理想。
我一踏入呢間又大又舒服的房間開始, 加上見到張軟淋淋既美容床, 個人己經開始進入放鬆狀態!!!
房間保安做得好好, 每間房間有獨立LOCKER, 浴衣同拖鞋都好乾淨, 換好衫後療程隨時開始 ^^
頭先都講過由洗面 及 深層清潔開始.....都係用上全系列JANSSEN的產品, 美容師手勢好唔好, 其實做左咁多年FACIAL, 由洗面個刻己經知道, 美容師會一邊洗面一邊做少少按壓動作, 就知道美容師經驗豐富, 好舒服啊!!
之後就開始針清黑頭同修眉, 成日做機FACIAL, 己經好耐無比美容師針清過, 過程點都會有少少痛, 但我覺得始終人手針清先係最乾淨, 可能我真係太耐無針清啦, 美容師好細心用左好多時間幫我一一清乾淨晒, 所以針清完鼻同下巴位置難免會有少少微紅, 美容師會用消炎水"夫"一陣, 大約5分鐘左右, 泛紅位置己經退了。

主角來啦~ 今次用上去角質補水精華, 再用超聲波儀器導入, 導入時間約15分鐘。
美容師先將滿滿精華掃上面, 感覺少少涼涼地, 我本身屬於較敏感皮膚, 有時用上一D唔靚既SKINCARE不到一分鐘, 己經會出紅疹, 但JANSSEN產品果然無菌夠天然, 我既皮膚完全無不良反應, 相反美容師話我皮膚好吸收呢款精華, 導入2-3分鐘己經被皮膚吸收, 美容師要不停幫我補加精華再導入。
美容師會由下至上將精華導入皮膚, 除左幫皮膚保濕外, 仲有提升同緊緻效果。
精華可全面用, 眼部都可以用到, 對付黑眼圈同眼紋效果仲好好添。
15分鐘超聲波導入完後即時搽番個GEL MASK, 再做埋個倒模令到GEL MASK更加吸收。
MASK大約做20MINS, 做MASK期閒己經舒服到訓著左, 除下倒模, 美容師會再做10-15分鐘肩頸按摩, 除左按肩頸外, 美容師仲會推埋耳後的淋巴位置, 嘩~舒服到我好想再次訓番啊!!!
完左療程我最鐘意睇番即時效果, 對比起未做療程前, 見到皮膚即時變得好水潤, 好有光澤, 摸落去真係好似水卜卜一樣, 望落仲白滑左, 好似搽左粉底咁, 最開心係連輪廓都提升左, 估唔到人手FACIAL都做到呢個水漾透光既效果, 好正啊。
最後搽埋JANSSEN的眼霜同面霜, 就大功告成啦!! 其實而家D醫學儀器真係好流行, 人手FACIAL好似越來越少咁, 雖然做機真係快靚正, 但我覺得其實想享受下做FACIAL既舒適, 始終人手FACIAL先做到, 有無效果都係最重要睇反美容師經驗同美容產品, JANSSEN呢隻產品真係好好, 所以就算人手FACIAL用左佢, 都好似有做完水光槍既水潤感覺, 有興趣大家都可以試試啊! ^^

#多謝Neo Skin Lab提供療程體驗, 療程效果因人而異, 如有查詢可直接聯絡美容中心。
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言