2016年3月8日 星期二

L'Oreal Paris Cushion彩妝系列



韓妝呢2年真係好流行, CUSHION粉底更加係十個女生九個用過後都會瘋狂愛上, 我當然唔會例外, 最近L'Oreal Paris推出左一系列CUSHION產品, 不論粉低, 胭脂, 唇筆都係以CUSHION氣墊設計, 急不及待試用後同大家快手分享 ^^


L’ORÉAL PARiS LUCENT MAGIQUE CUSHION LUMIERE SPF29 PA+++
光透水潤氣墊粉底, 好多人用過後都即刻愛上, 0係亞洲銷量己經突破100萬盒, 因為佢除左有SPF29 PA+++防晒功能, 仲集合左 3 大優點於一身:水潤、光透、無瑕,粉底特別注入水光透亮配方,清爽透薄配方,絕不黏膩

早前失眠殘樣盡現, 呢排出街前都係靠佢打救我, 快快用上先 ^^


粉盒內分開2格將粉樸同氣墊粉底安全分隔開,只要輕輕一按, 粉底己經佈滿大半個粉樸

粉底質地好潤, 只要輕輕係面上按壓, 塗上一層後就可以做出一個好透薄既底妝, 我會係面珠位置及黑眼圈位置再重覆使用以作重點遮蝦, 最後記得頸部都要塗一層, 以免面頸有明顯色差呢, 粉底遮蝦度高, 而且清爽質地特別適合香港黎緊春夏呢D潮濕天氣.


今次L'Oreal Paris Cushion彩妝系列真係令我驚喜連連, 唇筆都可以以突破性既CUSHION氣墊設計,係香港唯一既CUSHION唇筆, 真係令我大開眼界L’ORÉAL PARiS限量花瓣霧感Cushion唇筆係韓國,台灣一推出即刻大賣, 經常斷市, 係香港見到有真係要快快手買入啦

Cushion唇筆有獨特的柔軟彈性筆頭,一按出色用前先用潤唇產品打底, 可以令到效果更加自然

 CUSHION唇筆以創新不易脫色的啞緻質感, 輕輕一按就可以全日都KEEP住自然唇色 

L’ORÉAL PARiS 花瓣霧感 Cushion 唇筆有8隻色供選擇, 我用呢枝係 B05, 橙紅色唇筆原來好襯我, 我覺得十分自然, 輕輕塗抹令到成個妝更精神, 如果重手D搽多幾層仲做到韓式大紅厚唇妝添. ^^

另外呢枝B04 單色, 粉紅色塗上就較為LADY, 不易脫色的啞緻質感有霧感效果, 好容易就可以打造大熱花瓣唇妝如果2隻色一齊使用, 可以做到好特別既 雙色唇妝, B05 Tulip Blossom 塗滿雙唇內側,輕輕用手推開唇色。再以 B04 Orchid Blossom 塗滿唇部外側,輕輕用手推開唇色,使兩款唇色稍為融合,效果自然又夠特別。

除左氣墊粉底, 同一系列仲推出左 LUCENT MAGIQUE 光感輕盈胭脂, CUSHION 氣墊粉底聽得多, 氣墊胭脂我都係第一次見識, 原來佢係香港首個CUSHION氣墊胭脂, 配合埋氣墊粉底一齊用,  為臉頰打造紅粉菲菲好氣色, 令輪廓更立體, 輕鬆容易地打造一個零妝感亮麗氣色 ^^

胭脂有3色可供選擇, 胭脂 CUSHION 氣墊CUSHION設計一樣, 使用方法都係十分簡單

輕輕按壓胭脂己經在粉樸上使用前可以先用盒內蓋掩印走多餘份量, 胭脂注入水光透亮 配方,可以即時提亮肌膚, 感覺水潤

輕輕按壓面上, 色澤好透薄完全無厚妝既感覺, 用上後覺得好自然, 而且容易上色, 簡簡單單就做出一個自然紅潤LOOK ^^


L'Oreal Paris CUSHION彩妝系列真心好用, 呢張相個妝己經化左超過7個鐘, 但都仲KEEP得好好, 誠意推介比大家, 而且價錢大眾化, 有興建去在 L’Oréal Paris 專門店、各大萬寧及屈臣氏睇下啦 ^^

L’ORÉAL PARiS LUCENT MAGIQUE CUSHION LUMIERE SPF29 PA+++
光透水潤氣墊粉底 建議零售價 (建議零售價$199 (cushion) / $135 (refill))
L’ORÉAL PARiS 光感輕盈胭脂Cushion (建議零售價$109/11g)
L’ORÉAL PARiS 花瓣霧感Cushion唇筆 (建議零售價 HKD $99/ 0.9 g)



沒有留言:

張貼留言