2016年3月6日 星期日

GLYCEL燕窩細胞極緻再生療程體驗

食燕窩又補身又可以令到皮膚靚d, 我唸個個女人都知,但我係一個working mama要煲要煮實在太麻煩, 但如果想keep住靚又可以舒舒服服嘆到燕窩, 咁一於去GLYCEL做呢個皇牌燕窩療程啦, 
而家仲可以以 $688優惠價體驗GLYCEL皇牌燕窩療程及燕窩注氧激活眼部護理之餘, 仲送你3枝皇牌產品 (貨裝大大枝, 真係好抵啊) 
*優惠只限女性新客及敬請預約
去到銅鑼灣好大既美容中心, 一去到美容師先幫我做個詳細既美容分柝, 我T位原來好缺水, 今次呢個療程對我會有好大幫助
美容中心好大, , 美容師帶我去更衣室換上GLYCEL浴胞 (好靚,嘻^^)
有儲物櫃比你放好所有私人野, 唔洗擔心沖涼或休息期要顧住自己個袋.
換左成套衫, 舒舒服服係休息室食反D小食+飲反杯紅棗茶, 勁RELAX地等住美容師帶我去做FACIAL
呢個休息室你可以慢慢係度沖涼換衫, 做FACIAL前後你都可以係呢度慢慢HEA
FACIAL開始先洗面針清, 原來仲會做埋手部護理, 用精油幫你按摩後再抺厚厚一層手霜, 用手套局住, 做完隻手即時白滑
GLYCEL皇牌燕窩療程係人手FACIAL, 而燕窩注氧激活眼部護理就用上一部注氧機一下一下將氧份打入皮膚底層, 令到眼部吸收晒所有精華, SORRY由於過程實在太舒服, 好快.....我訓著左..........ZzzzZzz.....HAHAHAAAA 

做完後效果令我好好滿意, 塊面好似吸足水, 即時白滑左, 對眼都精神左不少, 成個過程中美容師只係解釋GLYCEL產品同FACIAL服務, 但完全無HARD SELL迫去你JOIN PACKAGE, 呢個真心比個LIKE佢地.
作為一個精明小女人, 其實今次做FACIAL都係其次, 其實我本身都想試用下GLYCEL D產品, 而今次做完呢個FACIAL, 就會送反3件GLYCEL皇牌產品, 包括生物細胞再喚膚面膜一盒6片 + 高效活肌亮澤精華30ML + 燕窩完效極緻乳霜15G, 呢3樣PRODUC夾埋都差不多要二千蚊, 所以今次 $688做個FACIAL之餘, 仲有3枝皇牌產品送, 真係十分十分抵, 所以急急分享比大家, 最後一星期啦, 有興趣快D去以下網址登記啦
*優惠只限女性新客及敬請預約


沒有留言:

張貼留言