2016年3月14日 星期一

3招介掉奶咀方法(+最後絕招)

我同好多媽媽一樣, 小周董未夠1個月己經比奶咀佢, 無他既...有個奶咀bb就可以收聲唔喊, 有個奶咀bb可以暫停發脾4, 有個奶咀bb可以快d訓覺. 所以一直依賴奶咀, 當佢眼訓, 當佢事無大小大喊時, 即刻用奶咀塞住佢把口 , 即刻收聲 hhaaahaaaa Easy, 正!!
但要令bb愛上奶咀容易, 要佢地甩奶咀就好難... 當見到碧咸個女4歲都咬住個奶咀行街, 比d傳媒拎黎取笑, 我就知道介奶咀可能真係唔係咁容易, 所以小周董踏入2歲我都要決心幫佢介掉奶咀呢個習慣.
不停上網搵資料搵介奶咀既方法, 睇下其他媽媽分享如何幫bb介奶咀, 呢篇blog都係希望幫到新手媽媽們節省時間, 集合好多方法用係小周董身上, 但你地又睇下邊個方法對於你地bb係work呢?
網上有好多唔同方法, 比較激進d (人家話快手d) 就係搽d辣椒油/鼓油/白花油......係個奶咀度, 等bb一食就怕怕 hahaaa  我唸起小周董食到辣椒油個樣應該好好笑, 但Sorry太激....我無選擇用呢方法!! 如果你地試左, 開心share照片我睇...bb個樣一定好攪笑 hahaaa :p
我用左d較溫和方法step by step試試啦~
第一招: 人家話用一物取代一物, 食奶咀原理主要都係因為bb欠缺安全感, 吸啜令到bb好似啜緊媽媽感覺一樣, 安全感大增, 所以如果搵第二d野取代奶咀既安全感, 應該都work, 搵左一條有機大沙巾比佢拎住訓覺, 佢一手摸住紗巾, e....果然安全感大增喎!! ............................但可惜安全感呢家野, 原來越大越好, 佢變左奶咀要, 紗巾都要, 家陣2樣要齊先肯訓覺 (( 嗚...sorry我輸了>.<))
 第二招: 見到佢己經去到9成眼訓, 比枝奶佢自己啜, 啜下啜下自然訓著, 唔洗再用奶咀先訓覺, 其實呢招work喎, 不過負評較多, 因為原本阿仔9.30pm訓覺, 但要等佢再眼訓d 10.15pm先比奶佢, 推遲左佢訓覺時間, 但最重要係, 呢一招原來只限未出牙既bb介奶咀用, 因為bb出齊牙, 如果養成佢啜奶訓覺, 而skip左唔同佢刷牙, 壞後果會仲慘過佢食奶咀, 所以呢招雖然work, 但我用左2日都自動放棄
第三招: 奶咀, 一開始只係cut開一個缺口, 等bb咬落去好似漏風咁, 感覺唔同左佢地唔鐘意, 自自然然想將個奶咀吐出黎, 再恨心d cut左個奶咀頭位置, bb咬落去有少少吉住條脷既感覺, 自然唔想食啦
其實用晒以上招數, 邊一招對住你地bb係最work都唔知, 但時間長短就要睇下父母夠唔夠 "忍心" ,  我有朋友超忍心比個bb喊足成個鐘, 第2日即刻成功介甩, 但我覺得要觀察bb進度, 有時未必需要太急進, 亦無理由bb喊到塊喊變紫都唔理佢, 但家長但就要比多d耐性觀察, 同埋好似我個case, 2歲小朋友其實都聽得明大人講野, 講比佢知:" bb大個仔啦~唔洗再用奶咀啦, 今晚我地唔用奶咀訓覺好無?" 過程中bb忽然無左安全感, 佢地一定會喊........喊.........喊....
 大喊.............勁喊..........仲有喪喊.....以我觀察其實呢個大喊情況我覺得小周董都算ok啦, 第一晚喊左30mins =.= , 第二晚喊20mins, 第三晚10mins.....
第4晚喊左5分鐘....佢呆左望住天光版10分鐘後, 訓著左!!!  hahaaaa 因為之前喊左咁多晚, 我地都無乜點理佢, 一邊同佢講:"你一定做到架, 好叻叻架" 另一邊好忍心地等佢喊到攰自己自然訓著。

所以最後絕招都係要父母<忍心>, 唔好怕左小朋友喊就咩都就晒佢地, 小朋友真係好鐘意試大人底線, 我喊一次你抱一次, 我當然唔會聽你講, 想小朋友早d獨立, 有時在於父母肯唔肯忍心一次. 成功左一晚第二日要不停讚佢叻仔, 乖仔....再忍心d叫佢自己親手掉左奶咀落垃圾桶, , 以下係我同小周董既對話
MOM: 謙謙琴日可以唔洗用奶咀自己訓覺, 真係好叻叻啊, 謙謙以後都咁叻仔唔洗食奶咀啦係咪?
小周董: 係啊
MOM: 咁我地將D奶咀掉左落垃圾桶同佢SAY BYE BYE好無?
小周董: 好啊
MOM: BYEBYE奶咀
小周董: BYEBYE奶咀
# 一定要小朋友親手掉奶咀, 因為佢如果想再要求奶咀時, 提醒反佢:"你自己掉左啦~同奶咀講左BYEBYE喇", 你前一晚都咁叻仔唔洗要奶咀, 今晚都唔需要架喇, GOOD NIGHT ^^

經過一星期努力, 小周董己經唔洗奶咀, 亦無再大喊可以自己訓覺, 嘻~成功幫佢介到奶咀但就介唔到佢多咀, 而家每一晚訓覺前佢都會自己同自己講一大堆野, 或者唱一大輪口水歌先肯訓, hahahaaa 不過媽媽每次坐係床邊都聽得好enjoy呢 ^^

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言